Hoi, Sinds een aantal dagen merk ik aan mijzelf dat ik een stuk rustiger ben. Zowel geestelijk als lichamelijk. Kon ik eerder nooit genieten van een dagje niks doen vind ik het nu heerlijk om een hele middag filmpjes te kijken of boek te lezen Mijn vriend zegt steeds: " de bevalling laat vast niet lang meer op zich wachten nu jij zo rustig wordt " Herkent iemand dit, dat je rustiger wordt als je bevalling nadert?
hier al een week veel rustiger dan normaal.... mini zit nog heerlijk op zn plek Wel die hele week veel gerommel en krampjes maar het zet neit door... erg vervelend maar t komt vast goed. Succes
@ ladycake Ik dacht dat jij al bevallen was gezien je berichten? Nu is het afwachten hè?! Spannend hoor!
@ladycake De berichten over weeën (voor) dan. En ik zag niks meer dus ik dacht van ladycake is druk bezig. Hihi, nog effe wachten dus. Wat gaat de tijd ineens langzaam hè?! Nou, ik hoop dat het niet meer zo lang duurt en dat je gauw de kleine in je armen hebt
Hihi hier begonnen de weeën juist na een super drukke dag.Onder andere nog een auto wezen kopen etc haha (was al 41+2 weken ) Zou de volgende dag ingeleid worden, maar zat met weeën bij de gyn voor de laatste check Succes met de bevalling straks, en genietze voor daarna
Ik was op de dag zelf en tijdens de bevalling opvallend rustig.....terwijl ik een paar dagen daarvoor met weeen (het zette niet door) nog in paniek was......maar het lijkt alsof ik dan een soort deken over me heen krijg......
Ik ben nu ook rustiger. Dat manische van schoonmaken/hamsteren/shoppen is voorbij. Ik lig de hele dag op de bank tv te kijken of wat te lezen. Die rust had ik de afgelopen weken niet. Toen móest ik echt dingen doen. Laten we hopen dat de bevalling niet al te lang op zich laat wachten.
Ik ben vandaag de prop verloren na al dagen gerommel. Ben ook rustiger alleen vanmiddag even depri maar nu gaat het weer hoop dat het snel doorzet....
bij de 1e was ik die dag zoooooooooooo lui en heb alleen maar in de zon gelegen .. totdat ik merkte dat een kat op onze slaapkamer een merel had op gegeten ... en zo is de bevalling begonnen. bij de 2e heb ik idd ook de hele dag in bed gelegen. al had ik wel al weken last van voorweeen toi toi toi dames
nou laat het bij mij dan ook maar beginnen....lig ook nog steeds in bed en het kan me geen biet schelen! ...naderende bevalling?