Ik maak mijn banners altijd zelf met photoshop. Maar als ik deze hier op het forum plaats is de banner helemaal niet meer zo mooi, minder scherp! Ik maak de banner dan al scherper maar het helpt niet? Weten jullie misschien waaraan dat ligt...is het iets van deze site? Alvast bedankt voor de moeite!
Ik gok zomaar dat dat komt omdat de banner die je upload word geresized (gewijzigd in hoogte of breedte). Dit resizen gaat vrijwel altijd met wat verlies van kwaliteit. Hoe groot maak jij je banners?
Als ik je huidige banner bekijk is deze geresized naar 399x70 Probeer eens een banner te maken van 400x80 en te uploaden, misschien dat die grote niet geresized word.
Ik zie ook nog steeds dat de geuploade afbeelding word geresized. Misschien dat je de afbeelding beter kunt uploaden via bv. tinypic oid en dan in je handtekening via [img]URL naar je plaatje[/img] de banner kunt plaatsen zonder dat deze uitgerekt of gekrompen word.
ha cindy Volgens mij wordt de banner ook naar 72dpi teruggebracht. Kan het zijn dat je de dpi's nog te hoog hebt staan?
Afbeeldingen worden aangepast op basis van het standaard lettertype van de browser op je PC. Heb je wellicht het lettertype van je browser aangepast en welke browser gebruik je? Stuur anders de originele afbeelding even naar info@zwangerschapspagina.nl dan kijk ik even hoe hij er op komt te staan. Lotte
nee dus niet! Beheerders van zwschapspagina zien het verschil zelf niet maar jij dus wel? Het wordt gewoon minder mooi zodra ik het upload hier....wazig en kleuren veel minder fel...
Het is inderdaad wazig!! Zo balen. De tekst is veel minder goed leesbaar. Op de pc net gemaakt is hij veel beter te zien!
ja dat heb ik dus precies hetzelfde! Ik maak alles dan maar wat scherper maar mooier wordt het er niet van