Hoi meiden! Ik ben gelukkig nog steeds niet ongesteld. Ik had dat afgelopen zondag moeten worden. Ik heb al een test gekocht maar heb me voorgenomen om nog even te wachten tot het weekend. Ik heb wel veel last van witte afscheiding? Is dit een goed teken of een slecht teken? Help me! Ik word helemaal gek van mezelf.
Ik weet eigenlijk niet wat voor teken witte afscheiding is, denk dat dat ook heel persoonlijk is dat dat bij de een posi kan wezen en de ander negatief. Maar ik duim heel erg hard voor je mee dat je het weekend een posi test mag hebben meid
hee, ik had ook veel witte afscheiding in het begin! voor mij heeft het positief uitgepakt hoop dat jij ook een positieve test in handen hebt!! succes
hihi anders doe je de test toch gewoon? mijn vriend wilde niet dat ik ging testen maar was alleen in de stad en heb 1 gehaald en toen toch getest en positief (A)
Dat klinkt positief! Heb je nog andere symptomen naast die afscheiding? En wat is "veel"? Opvallend meer dan anders of? Groetjes en succes bij het wachten.. ik zou al LANG getest hebben
Ik heb af en toe wat krampjes. Maar dan ben ik steeds bang dat ik ongesteld ga worden. En het is meer afscheiding dan anders en mn vagina is steeds vochtig. Ik wil echt nog ff wachten met testen. Is wel moeilijk, maar ik moet dat gewoon van mezelf!
hey brabantsmeisje , Ik zit met hetzelfde probleem mijn laatste ongi was 2 oktober omdat ik vaak een onregelmatige cyclus heb kan het weleens langer duren maar dit is toch wel erg lang heb van 3 weken terug mijn eisprong gevoelt en kon ook zien aan mijn afscheiding dat ik in mijn vruchtbare periode zat..Heb vorige week een test gedaan maar die was negatief.. Heb sinds vrijdag last van erg dunne melkachtige afscheiding dacht dat ik in me broek geplast had (nog nooit eerder gehad )dit heeft 2 dagen geduurd en is weer gestopt verder heb ik last van lichte ongi krampjes in me onderbuik en af en toe lichte steekjes net onder mijn navel aan beide kanten zowel links als rechts en een hele irritante jeuk op mijn bovenbenen buik en tepel en veel meer puistjes dan normaal de laatste week ... Ik weet ook niet meer wat ik ervan moet denken nog steeds helemaal niks te bekennen van de duiveltjes ... Vrijdag ga ik toch weer opnieuw een test wagen als de duiveltjes er nog steeds niet zijn.. Wens je in ieder geval veel succes meid en houdt ons op de hoogte hoe het afloopt ben er wel benieuwd naar groetjess
hoi brabantsmeisje, ik had mijn nod ook zondag en ik heb precies de zelfde kwaaltjes ik denk dat ik morgen een test probeer
Ik doe ook mee, mijn nod was ook afgelopen zondag (helaas vandaag nog negatief getest dus ik verwacht er niet teveel van) Verder heb ik na de bevalling eerder dit jaar geen pil meer geslikt dus het is geen ontpillen oid. Bij mijn zoontje teste ik al 2 dagen voor nod positief dus daarom denk ik dat mijn ongi om een of andere reden gewoon laat is. Maar je weet maar nooit. Heb wel al een week lichte ongi krampjes in mijn buik maar dus geen ongi.....grr irritant die onzekerheid. Maar mijn temp is nog steeds niet heel erg hoog dus dat is ook een teken dat ik het niet verwacht. 2a70f4 Ovulation Charts Als jullie duidelijkheid hebben laat het weten, ik ben wel benieuwd!! Hopelijk testen we allemaal laat positief.