Hallo allemaal, Wie kan mij misschien helpen, of uit ervaring spreken. Ik heb een onregelmatige cyclus en met onregelmatig bedoel ik tussen de 32-38 dagen. Echt nooit meer. Nu zit ik op dag 41, dit is werkelijk nog nooit eerder gebeurd; daarmee bedoel ik vanaf de dag dat ik voor het eerst ongesteld werd tot nu toe. Het is nu zo dat ik vorige week wel testen heb gedaan en die gaven vage strepen/indroogstrepen, dus snapte daar al niets van. Daarna heb ik weer een pak kruidvat 2 voor 5 gekocht. En ja weer een indroogstreep/2e streep in de verte. Dus het werd er niet duidelijker op. Toen besloten te wachten. Het leek alsof het nooit zou komen mijn ongesteldheid... Geen gevoel, geen pijn.. niets.. Tot gister avond ontdekte ik een iniminie kleurtje wat bruin leek. Dus dacht ooh jeej dus toch word ik ongesteld.. Maar niet geworden in de nacht. Vanochtend vroeg ging ik snel naar de wc en bij het afvegen kwam er roze, wel bloed achtig, bruin daarme bedoel ik super lichtbruin beetje creme achtig bloed +afscheiding met slijmverlies mee. Ik dacht neee jammer de duivelssss... Maar daarna ben ik zo vaak wezen plassen maar er komt maar niets. Het lijkt wel opgehouden. Dit was rond 8:00 uur s'morgens, het is nu 23.32 en er is nog niets gearriveerd, meestal na mijn bruinbloed komt toch echt mijn ongesteldheid hooguit 4 uur later! Heb nu wel een beetje zeurderig pijn maar niet dat ik kan zeggen oh het is pijn vanwege opkomend menstruatie, het gaat over van links naar rechts.. Denken jullie dat ik nog kans heb?
Ja hoor! Ik verloor ook wat bruin bloed net na mijn positieve test, je baarmoeder maakt zichzelf ook schoon van oude ongesteldheidsrestjes zm En als je verschillende testen hebt gedaan met allemaal 2e "vage/indroogstreepjes" dan denk ik toch dat je wel zwanger bent hoor! Een test geeft niet zomaar een 2e streepje
bedankt voor je reactie nou de testen zijn zo onduidelijk dat het bijna niet te onderscheiden is.. Dus ik kan eigenlijk niet met zekerheid iets positiefs zeggen. Het is zo apart dat ik nu ineens niets heb, geen afscheiding en vanochtend vroeg wel.. Maar ben blij te horen dat jij ook zoiets hebt gehad, misschien toch een teken ?
Zo stom, ik ben mijn ochtend urine kwijt omdat ik wou controleren of ik ongesteld geworden was. Maar echt niets te bekennen... Dus weet niet of middag urine ook goed is? Dan ga ik zo testen halen anders morgen ochtend..
Moet wel lukken hoor! Hopen op een echt streepje. Mijn cyclus was ook door de war afgelopen periode. nog nooit overtijd en nu gelijk 2wkn. Wel wat spotting maar kwam niet door...heeft echt een flinke tijd geduurd voordat ik ongi werd..maar uiteraard hoop ik voor jou iets anders!!!!