De titel zegt het al. Mijn dochter is helemaal gek op Kikker en zijn vriendjes. Binnenkort is hier in de buurt een theatershow maar er staat bij dat het vanaf 4 jaar is. Mijn dochter is op dat moment (bijna) 3. Ik vraag me af of ze er dan echt nog te jong voor is of dat het al leuk is.
ik vond mijn dochter op die leeftijd te jong.. voornamelijk omdat ze best lang op hetzelfde gefoccused moeten zijn.. nu ze 3,5 is kan ze dat beter dan met bijna 3.. lijkt me trouwens wel een leuke show.. wil ook zo graag zoiets met mijn dametje gaan doen...
Ik ken de show niet, maar ligt aan je kindje denk ik. Met indy ging ik ook al vrij snel (volgens mij was ze 2 1/2) naar de sprookjesboom musical. En indy is toch echt geen stil zitter, maar als ze iets echt heel leuk vinden houden ze zich er wel bij hoor. En het is een kindershow, dus heel stil hoeven ze niet te zitten. groetjes sandra
Fantastisch! Zo leuk! Ik ben er zonder mijn kinderen geweest (die had ik toen nog niet) met mijn kleine broertje en zusje mee. Mijn zoontje is helemaal gek op beide dvd's van de theatershows (kikker in de wolken en de titel van die ander weet ik even niet meer). De liedjes zijn ook heel erg schattig.