Ik wil graag een spray tan laten doen, maar ik lees en hoor dat de kwaliteit verschilt. Iemand die mij aan een goed adres kan helpen in Drenthe?
haha bij spray tan moet ik ALTIJD gelijk aan Ross denken, die in een aflevering van Friends een spray tan krijgt die gigantisch fout gaat!! haha zo grappig Moest het hier even neerzetten Verder geen tips voor je
Ja hier ben ik ook wel benieuwd naar. Ik woon ook in Drenthe en wilde dit ook wel laten doen maar lees graag eerst wat ervaringen
Ik heb gejankt van het lachen bij die aflevering ik moet er ook gelijk aan denken dus Ik kan je helaas ook niet helpen ts
Ik was ook op zoek naar een spray tanning salon in de buurt van Hoogeveen. Via een vriendin kwam ik op de site van Spray Tanning by Mieke. Je kan er ook voor kiezen dat ze bij je langs komt. Dus al het gemak, maar dan thuis. Mieke heeft eerst alles duidelijk uitgelegd en daarna heeft ze mij gesprayd. Je kunt zelf kiezen of je alleen je gezicht, decolleté of je hele lichaam wil laten sprayen. Kijk maar eens op haar site http://spraytanningbymieke.nl Daar staat ook meer informatie over hoe spray tanning werkt. Ik ben erg tevreden en zal zeker vaker gaan. lekker handig in de buurt.
als ik dat geweten had, scheelde me heel wat zonnebank kuurtjes, (al is het wel heeeeeerlijk ontspannen onder de bank)