Hallo, Ik heb even een vraagje (sorry als er al een toppic over is maar ik kon er niets over vinden) ik heb last van pijn beetje steekachtig links en rechts in de buik onderin... maar dan niet zoals bandenpijn... Je kunt het vergelijken met te hard rennen en dan steken in je zij krijgen... maar dan heb ik het dus niet in mijn zij Heeft iemand hier ervaring mee?
Hoe lang ben je zwanger? Misschien zijn er meiden die ongeveer even ver zijn en je verhaal herkennen.
ligt er idd aan hoelang je zwanger bent ik ben nu 35 wkn en heb het idd ook en dat zijn 2 dingen indalen en dat ze bij mij nu ingedaald is in met hoofdje in de bekken ligt en dat kan idd erg pijnlijk zijn
oh duh sorry is idd wel handig om te weten!! Ik dacht dat ik het er bij gezet had... zit ook wel een beetje een een stress situatie zal wellicht meespelen. maar ben dus 26 weken zwanger, van de 2de. Ben van de week ook heel ziek geweest, 1 dag extreem... 18uur aan een stuk overgegeven. Maar had de pijn ervoor al. Heb zelf ook niet het gevoel dat het van een griepje kwam ofzo...