Ok dan ga ik het halen....maakt het wat uit waar ik het haal? Trouwens wat wordt er bedoelt met ronde 1 enz.......?
Ik heb gewoon een potje gehaald bij (mag ik namen noemen?) *tos, of een ander soort winkel. Toen bij ons de kinderwens ontstond ben ik meteen gaan slikken. Ook al moet je een aantal rondes wachten. Het is verstandig al voor de bevruchting met foliumzuur te beginnen. Veel succes met klussen!
Dan ga ik het halen....maak het wat uit wanneer je die slikt of is het smorgens het beste.....Wil nou sowieso een paar maanden afwachten voordat we gaan klussen.
Ik slik nog steeds. En dat doe ik altijd 's morgens bij het ontbijt. Niet omdat dit moet, maar dan vergeet ikhet minder snel...routine zeg maar.
Ik gebruik het ook 's ochtends, heb de pil vervangen door foliumzuur. Ik gebruik zelf van Davitamon Femnatal, multivitaminen speciaal voor vrouwen die zwanger willen worden...
Als je bedoelt, wanneer je ongesteld wordt, dit kan volgens mij, wel wat langer duren. Als je de duur van de menstruatie bedoelt, volgens mij kan die wel wat heftiger zijn als met de pil. Het schijnt dat de menstruatie de eerste tijd ook erg onregelmatig kan zijn. Ben al zolang van de pil af, dat weet ik eigenlijk van mezelf nietmeer. Waarschijnlijk zit er ook verschil welke pil je gebruikt.
Nee, zou eigenlijk morgen weer moeten beginnen met de pil....dus dit is de menstruatie van de pil nog.... ben niet van plan de pil verder te slikken.....normaal slik ik hem op de dinsdag en ben ik woensdag er van af....