Hoi lieve mensen, Ik ben toch benieuwd of er in voorvocht nu zaadcellen voorkomen terwijl de man daarvoor nog niet is klaargekomen(dus geen achtergebleven zaadcellen). Ik lees op de ene site dat voorvocht altijd wat zaadcellen bevat en de andere zegt weer alleen als de man daarvoor is klaargekomen. wie weet precies hoe het zit of wie is hier zwanger door geraakt zonder dat de man daarvoor al eens is klaargekomen. ben benieuwd... mijn vriend en ik doen het al een klein jaartje op deze manier en een kindje zou welkom zijn, gaan binnenkort ook ECHT klussen maar ben nu gewoon benieuwd hoe het zit
hey mr rock! ik ga er gewoon vanuit dat ik niet zwanger ben. ik vroeg me het gewoon sterk af hoe dat nu zit met dat voorvocht omdat je overal wat anders leest. ik denk zelf ook dat het er altijd in zit.. maar soms staat er weer.. alleen als de man ervoor is klaargekomen..
Ik heb altijd geleerd, dat het erin zit... Maarja zeker weten??? He, wat leuk dat jullie voor het echie gaan klussen!!!!!!
daarom hoop ik dat hier misschien mensen zijn die daar meer over kunnen vertellen? jaaa leuk he?! hoe is t bij jou??
Zover ik heb geleerd is zingen voor de kerk uit ook spelen met zaadjes.. Maar ja, ik weet ook niet precies. Maar wel leuk dat jullie voor het echie gaan.
Hoi buikje123, voorvocht zit vaak een kleine hoeveelheid sperma in. Dit is wel altijd minimaal, maar er bestaat wel een kans dat je ervan zwanger raakt. De ene man heefd bijna geen voorvocht en de ander wel, bij de een komt het ver voor het hoogtepunt al eruit, bij de ander een paar seconden voor het hoogtepunt. Elke man is anders. Wij hebben hier 3 jaar voor het zingen de kerk uit gegaan en ik ben er nooit zwanger van geraakt. Wij weten allebei dat we kinderen kunnen krijgen dus, de kans is wel erg klein hoor! Maar iedereen is anders, sommige raken er wel zwanger van. Dat komt misschien omdat de ene man het minder goed kan inhouden dan de ander. Groetjes
hey bedankt voor jullie antwoorden maar jullie denken dus ook dat er sperma in kan zitten zonder de man daarvoor al een keer is klaargekomen?