dames!!! ik moet het gewoon eventjes kwijt.....maar ik vind het zow spannend dat ik dinsdag aanstaande de eerste echo heb!!!! ik ben dan (als het allemaal juist is...) 9 weken en 4 dagen zwanger.....kan gewoon niet wachten!!! gelukkig heb ik de echo al om half tien in de ochtend dus lekker vroeg haha zo nu maar hopen dat zondag en maandag snel voorbij gaan hahaha......
spannend!!! en ik ben jaloers......... oh ik hoop dat ik ook snel mag! moet morgen voor het eerst naar de vk en ga echt vragen of ik gelijk een afspraak mag maken voor de echo! of met een beetje hoop, hebben ze er zelf een. maar denk het niet.... nou veel plezier!!!!! groetjes charlie
Oooohhh spannend! Weet precies wat je doormaakt, ik heb de dinsdag erna (6apr.) mijn eerste echo. Vind het ook zo enorm spannend! Ik heb hem alleen om kwart over 9 shavonds... zal een lange dag worden! heel veel succes en vooral veel plezier! xxx
Veel plezier!! ik heb hem 6 april, gelukkig om 8 uur sochtends hihi dus hoef niet zo lang te wachten overdag.
Jaaa, spannend! Toevallig heb ik morgen ook mijn eerste echo en ben dan 9 weken en 1 dag. Ik ben "pas" om 11.15 uur aan de beurt, dus jij mag gelukkig al wat eerder. (ik ben ook al flink zenuwachtig!) Ik hoop dat we allebei morgen een hele mooie echo te zien krijgen! Veel plezier en succes! Marla
Spannend voor jullie ja, maar wel heel mooi en leuk als je je kleintje ziet bewegen en dat het hartje mooi klopt. Ik ga 7 april voor het eerst naar het hartje luisteren! spannend ook. Ga ook z'n angelsound bestellen, is leuk voor de aanstaande papa om te horen hihi.
Leuk! ik moet nog een week wachten tot dinsdag 6 april, zoals 2 andere hierboven en dan nog tot 13.00. Het is onze eerste echo van de eerste zwangerschap, lijkt me zo mooi om mee te maken. Veel succes morgen!
Hey meiden, Ik moet zelfs nog een weekje langer wachten. Weet ook pas sinds gisteren dat ik zwanger ben hoor, maar kan nu al niet wachten. Hier ook de 1e echo van de 1e zwangerschap. Doen jullie trouwens mee aan moeders voor moeders? Groetjes Es
Voor alle meiden die volgende week een echo krijgen: heel veel succes en plezier volgende week! Ik doe niet mee aan moeders voor moeders.....
nou brinatjuh, hoe was het... laat even weten he!!!!!!!!!! ik mag volgende week vrijdag... kan niet wachten. groetjes charlie
dames!!! heb de echo gehad en alles is goed!!! de echoscopiste was ook zeer tevreden en zei dat ik mij geen zorgen hoefde te maken want ons ukkie ziet er prima uit!!! de tranen rolde over mijn wangen toen ik het hartje hoorde en ook ons ukkie zag bewegen zo mooi en zo bijzonder dat het in mij zit!! en de papa?! die moest ook een traantje laten hahahaben alleen nu wel 9 weken zwanger in plaats van 9,4 weken....en ben nu 2 november uitgerekend!!! enne 15 juni heb ik de 20 weken echo!!!!!! Ik hou van mijn ukkie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hey Brinatjuh, gefeliciteeeerd! En wat geweldig, he, om je kleine ukkie zo te zien: is nog zooo klein, maar kan al zo goed met zijn of haar armpjes en beentjes bewegen. Ik heb vanochtend hetzelfde gezien en meegemaakt, alleen hoefde papa geen traantje te laten, maar mama wel, hoor! Ik ben ook op 9 weken gezet (ipv 9 weken en een dag), maar er is sowieso wat marge in de meting. Geniet ervan! (Ik loop met een hele grote smile op mijn gezicht rond, haha)
Corina, ik was ook verbaasd dat ik hem al zo vroeg kreeg: bij mij wilde ze zeker zijn dat de termijn klopte, omdat ik pas 1 keer ongesteld was geweest vanwege de borstvoeding..... Als je hem over een week hebt, dan ben je wel praktisch bij de twaalf-weken grens: dat is wel fijn!
wow wat goed dat de echo goed was...geweldig he....! ik heb vanmorgen een inwendige echo gehad, dacht 7 weken te zijn, maar blijk 7 weken en 3 dagen te zijn,...hartje wel zien kloppen, niet gehoord...Ik mag over 6 weken gelukkig alweer,...kan ook niet meer wachten hoor!! Geniet ervan meis! groetjes Berretje
Daar heb je gelijk in.. dan ben ik 11w en 5 dagen als alles klopt. Maar ja ik zit nu lang in onzekerheid haha, wil gewoon weten of alles goed is met de kleine
tjee meiden!!! bedankt voor de reacties!! kan het gewoon nog steeds niet bevatten.....en het ging allemaal zo snel... wel had ik voor een tweede keer gevraagd of ik het hartje nogmaals mocht horen....zo cool!!!!hahaha!! en het leuke was dat de kleine uit zichzelf ging bewegen....een beetje met zijn handje/armpje zwaaien........ ach ja....nu weer 11 weken wachten op de volgende echo....maar deze heb ik al in the pocket en dat maakt mij stukken rustiger....en de foto´s willen ik en manlief inlijsten!! zo mooi...... ben echt helemaal happy!!! huil gewoon blijdschap!!!!hahaha