Ik heb vorige week steeds ovulatietesten gedaan en die waren steeds negatief tot en met vrijdag. Er waren wel steeds 2 streepjes te zien, ook best wel duidelijk, maar toch niet even donker of donkerder dan de controlestreep. Nu had ik zaterdagmiddag ineens een hele duidelijke positieve test. Teststreep was donkerder dan controlestreep. Zondag was ie weer zoals vrijdag. Heb ik dan de eisprong zaterdag of zondag gehad? Omdat ie zondag alweer veel lichter was twijfel ik een beetje..
24-48 uur na je positieve ovulatietest is je eisprong. Tenminste dit staat op een aantal sites en in de bijsluiter. Ieder lichaam werkt weer anders natuurlijk. Dus officieel gezien was je eisprong zondag of maandag. Als je zaterdag nog geklust heb dan zit je goed hoor!
zaterdag wel geklust ja.. Ik wacht het wel af. Dit is pas de 1e ronde dus verwacht er niet teveel van
Ik denk dat je zondag net na je eisprong getest hebt. Een paar uur na mijn ei is mijn ovutest al weer helemaal negatief nl.
ok ik hoop het eigenlijk dat ie zaterdag op zondag is geweest aangezien we donderdag en zaterdag geklust hebben Dit is pas m'n 1e ronde. Ben net gestopt met de pil dus kleine kans dat het meteen raak ik natuurlijk.. We zien het wel. Ben het wachten nu al zat eigenlijk (A)