Nee meid dat is toch logisch?!?! Als je naar de winkel gaat en je koopt een zwangerschaps test dan ga je ervan uit dat hij goed is toch?! Gewoon belachelijk dat deze nog verkocht worden aangezien er dus mannen mee positief testen! Hopelijk heb je alsnog een positieve test in handen een dezer dagen!
Ow meid wat zul je balen... Daar mag je je rot over voelen hoor!! Hoop voor je dat je ongi toch weg blijft, en anders maar heel snel komt dan kun je weer op naar de volgende ronde... Heel veel succes in ieder geval!
Dank je wel lieve dames, Maar ben nu ook alweer 2 dagen overtijd. Heb geen vaste cyclus maar had 20 mei mijn eisprong, heb deze gevoeld en met behulp van ovutest op juiste dag geklust dus ik wacht het nog even af. Voel wel wat krampjes maar niet zo erg en met vlagen een beetje last van me onderrug dus het zal best kunnen dat mijn ongi zich even op zich laat wachten. En anders maandag maar met kv 2v5 weer opnieuw testen,,,,, Dank je wel voor al jullie lieve berichtjes liefs en knuffels shanty
heb indd ook slechte verhalen gehoord over die test:S hoop dat je maandag met de kruidvat test een mooie streep krijgt (2 streepjes dus!)
Hoi lieve meiden, net maar effe me vriend gezegd dat hij binnenkort weer flink aan het werk moet want ben net weer ongi geworden. Wel jammer, maar gelukkig staat er weer een volgende ronde voor de deur en me vriend vindt het ook o zo erg om weer aan het werk gezet te worden, hihihi liefs en knuffels shanty