Dit is mijn ovulatietest, is deze positief? Ik heb een beetje slechte belichting als jullie even kijken, maak ik ondertussen een duidelijkere foto. Groetjes Wilma26 View attachment 27167
Nog even toelichten volgens mij is hij iets lichter dan de controlestreep. maar als je geen lh hebt kan je test dan zo duidelijk zijn? Sorry maar dat wou ik nog even toevoegen
Volgens mij zit je wel bijna op je piek maar bij je piek is de teststreep minimaal zo donker als de controlestreep...Als ik het zo zie zou ik zeggen dat je ovu test morgen heel vet zal zijn! Mocht hij nu weer lichter gaan worden dan is de test van de foto wel je piek! Hoe dan ook...wel gaan klussen meid! xx
Super bedankt voor het kijken pfff had mijn test ook op de asz geplaatst maar helaas zijn ze daar met hele andere dingen bezig dan testen bekijken fijn dat je even reageert. hij is wel iets lichter dan de controlelijn maar zeker niet vaag (er staat geloof ik wel dat hij even donker moet zijn) maar hij zit gewoon heel erg in de buurt. dat kan toch niet als je je ei niet gaat krijgen? Nogmaals super bedankt voor het mee kijken. Liefs Xxx
Nee hoor, dit betekend echt dat je ei eraan zit te komen! Nog even een dag of 3 doortesten zou ik zeggen! Al verwacht ik dus dat hij morgen nog iets donkerder/positief zal zijn! Maar je bent er bijna hoor! Ik heb mn ovu testen bewaard zodat ik ze onder elkaar kon leggen en dan zie je echt heel duidelijk de piek! Misschien kun je dat ook doen ! Ik heb ovu testen gebruikt tot de test weer een stuk lichter werd zodat ik een duidelijk beeld had! Mijn test was 2 dagen dik positief en toen een dag zoals hij van jou nu is en de dag erna een heel stuk lichter! Ik zie op dat topic idd ook maar weinig testen voorbij komen idd! xx
Haha, ja ik moest ff mijn kids van school halen Ik ben niet zo bekend met ovu testen. Heb deze maand ze voor het eerst getest. Mijn streep is alleen gelijk aan de controle streep geweest. Niet donkerder. Ik had een paar dagen een lichtere 2e streep. toen 1 dag gelijk aan de controlestreep. Hooguit een piepklein beetje donkerder. De dag daarna niet getest.(was het zat:x) Maar de dag erna kon ik het toch niet laten en toen was er nog maar 1 streepje. Dus ik ga er nu vanuit dat ik toch die ene dag, toen de streepjes gelijk waren, een eisprong moet hebben gehad. Succes, Liefs Gwen
Mijn ovutesten werden niet onwijs donkerder dan deze.. Ik heb toen gewoon geklust zodra er een 2e streep kwam om de dag tot die 2e streep weer weg was en daar is mijn zoon uit voortgekomen.
Ik zeg ook klussen!Waarschijnlijk issie morgen nog donkerder,maar beter 1 keer teveel dan te weinig!veel plezier!
ja he idd nouja maakt niet uit, hee maar zooo super bedankt voor je uitleg heb je er een foto van ben zoo benieuwd? ze zeggen dat je ovu test echt net zo donker moet zijn, maar goed ik vind deze behoorlijk overtuigend, welke testen heb jij gedaan? ik heb ze op internet besteld heb 40 testen voor 18 euro niet alleen maar ovutesten maar natuurlijk ook voor het geval dat maar weet niet of ik het deze ronde aandurf ben zoo ontzettend bang voor teleurstellingen maar goed. hee en waneer mag jij zwangerschapstesten doen? ik niet niet nieuwschierig ofzo hoor haha. Liefs Wilma X
Ohw alle lieve meiden super bedankt, super zeg missy zuilen super zeg dat er bij jullie een zoon uitgekomen is, dat de testlijn iets minder is dan de controle zegt dat helemaal niet zo heel veel ja natuurlijk tenzij hij heel erg licht is... meiden super bedankt voor jullie antwoord over 1 ding zijn we het allemaal eens en dat is KLUSSEN!!!
Ik heb er een fotootje van staan in mn album! Ze zijn van Matcare.. Kijk maar even! Enne...je weet wat je te doen staat he vanavond?! hihi we geven allemaal hetzelfde advies..KLUSSEN
Hey Wilma, Laat ik nou gister en vandaag precies het zelfde testen als jij!! Wel 2 streepjes, maar niet precies dezelfde kleur!! Dus zoals ik lees komt mijn ei er dan nog aan? (ben voor het eerst begonnen met testen) Spannend en ja klussen maar!!!
Ha jij, Surprise...ook hier even iets achter laten... Veel geluk en succes de komende dagen, ga nog ff door met testen en wie weet...???? Groetjes Liefs LILLY!!!!!!
Hoi Wilma, Ik heb bij een ander topic toevallig net gereageerd op jouw foto van die ovulatietest aangezien ik ook matcare dipstick gebruik (ik heb toch het idee dat het per ovulatietest nog veel verschil is) Wat ik daar ook zei is dat de mijne ook nooit knalpositief worden (dus misschien ligt het aan dit type?) Ik test ook altijd bijna 15 dagen achter elkaar aangezien mijn cyclus langer en onregelmatig is., dus ik heb wel goed inzicht in het verloop. De mijne beginnen van bijna niet te zien tot lichtzichtbaar. En nu sinds 3 dagen ongeveer zoals de jouwe: veel donkerder maar volgens sommige gebruikers van andere type testen nog niet positief. Vandaag weer een test gedaan en nu is deze weer lichter dus negatief. Ik ga ervan uit dat ze bij mij niet donkerder worden. Hou me op de hoogte, ik ben wel benieuwd of deze bij jou nog wel even donker of nog donkerder worden. Groetjes!
hey hoi, Ja raar he? naar mijn idee is zoiets gewoon wel positief hoor ik vind als hij echt veel lichter is, (dat heb ik ook wel eens gahd echt net een streepje te zien) dan is hij negatief maar dit lijkt mij redelijk in de buurt komen, zo ook joun testen denk ik hoor. Heb je een foto? Deze zijn trouwens niet van matcare ze zijn van onestep test (iemand die ze verkoopt op internet) deze zijn heel erg betrouwbaar vind ik en als ze negatief zijn (zwangerschapstest) dan blijft hij gewoon wit helemaal niks aangezien sommige testen nog wel eens een vaag streepje geven. ik heb 20 ovu en 20 zwangers voor 18 euro dus ik kan een hele tijd voor uit Ik test vanmiddag om dezelfde tijd zo ongeveer 14.00 ben heel benieuwd mijn temp was niet gestegen dus hij is denk ik in elk geval nog niet geweest. temp jij ook? Nou we houden elkaar op de hoogte en alle andere dames bedankt voor de reakties heel erg fijn en lief was er zo onzeker over. Liefs Wilma
Nu de goede geplaatst hij is nog steeds lichter dan de controlevenster, maar zeker al iets donkerder dan gisteren. Hij is nog een beetje nat dus maak er gauw nu een want hij is droog en officieel mag ik hem nu aflezen ciao View attachment 27379
welke kant is ook alweer de teststreep? Bij t groene of t witte? Weet t ff niet zeker... Als links ( dus witte kant) de teststreep is dan was ie bij als ie positief was donkerdere...nml donkerder als controlestreep. Is t andersom....dan is ie zeker weten positief
Links zit de testreep en rechts het controlelijntje, ik weet dat hij nog niet 100% positief is het ging om de aanloop naar ... ik zou de lieve dames op de hoogte brengen van mijn testen, Vind het leuk te laten zien, dat er echt weer een verschil is met gisteren en nu. en wie weet knald hij morgen van het scherm af