Hallo allemaal. Ik ben dus ook al een tijdje aan het dokteren. Ik ben nu met de 2e ronde clomid bezig, de eerste keer groeide het eitje niet voldoende. Nu is het wel goed gegroeid hij was zelfs veel te groot maar was nog niet gesprongen. Ik heb vandaag een pregnyl spuit gezet. De dokter zei dat ik vanavond of morgenavond aan de slag moet, krijg je dan al zo vlug je eisprong na de spuit? Hij zei dat de spuit ongeveer 34 uur werkt. Mij ei was trouwens 26 mm te groot dus. Ik vindt het dus een beetje moeilijk in te schatten wanneer ik het beste kan gaan klussen. Kan ik nu beter ovulatietesten gebruiken?
Hoi, De pregnyl beïnvloed de ovulatietest dus dat heeft geen zin. Blijft lastig wanneer je het beste kunt sexen maar anders doe je toch vanavond en morgenavond. Heel veel suc6. gr vruchtje
hoi Chantal, Ik heb ook een aantal maanden clomid en pregnyl gebruik. Je krijgt ongeveer 36 uur na de pregnyl je eisprong. Dus als je rond 10.00 uur in de ochtend spuit dan moest ik altijd de dag erna om 22.00 uur s'avonds klussen. Die ovulatietesten hebben niet zo heel veel zin denk ik. Succes meid. Ik hoop dat je snel zwanger raakt. Liefs Maaike
Dat vond ik ook altijd lastig... Tegen mij zeiden ze dat ik binnen 48 uur een eisprong zou hebben. Tja je kunt het beter te vroeg en een keer te vaak doen, dan te laat. Spannend! Veel succes!
Ik ben nu zo benieuwd, of het heeft gewerkt. Eergisteren had ik links onder in mijn buik hele erge steken. Die zijn nu weg, betekend dat dat ik mijn eisprong gehad heb? Of kunnen jullie daar niks over zeggen.
het kan idd zijn dat je eisprong is geweest nu, want toen ik bezig was met clomit en pregnyl voelde ik mijn eisprong ook, terwijl ik dat eerder bijna nooit had. succes, hopelijk is het raak deze maand.
hey allemaal, ik heb afgelopen dinsdag weer een pregnylspuit gekregen. Ze zag op de echo 2 behoorlijke grote eitjes. Ze zei dat ik dus meteen de spuit moest zetten als ik thuis was. We moesten die zelfde dag nog gemeenschap hebben en vandaag nog een keer. Alleen mijn buikpijn is nu weg, betekend dat dat het nu geen zin meer heeft? Het was niet goed om 2 dagen achter elkaar te klussen dus vandaar. En nu heb ik nog een vraagje, ze zag dus 2 grote eitjes heb je dan meer kans op een zwangerschap?
hoi allemaal ik had mijn eerste kuur clomid 50 mg achter de rug en moest op dag 11 naar het ziekenhuis toe komen het zag er uitstekend uit en ik moest die dag mijn pregnyl spuit zetten heb ik trouwens in het ziekenhuis laten doen om half 2 smiddags en de gyn zei dat ik die avond nog gemeentschap moest hebben ze zeiden ook dat het binnen 24 uur moest dus elke gyn zegt weer wat anders. en nu is het bij mij afwachten 30 okt is mijn NOD liefs patricia