16 okt ben ik naar de gyn gegaan dit was mijn 11e cyclusdag ik heb op dag 3 t/m7 clomid 50 mg moeten slikken en bij de controle was er te zien dat ik hier enorm goed op reageer. een zorg minder, ik heb die dag een pregnyl spuit gekregen om half 2 en ik moest die avond gemeenschap hebben athans binnen 24 uur. maar nu ben ik ernorm bang dat we hem toch hebben gemist aangezien ik hier allemaal lees dat het 36-40 uur duurt. wij hebben gemeentschap gehad 8 uur later en bij 20 uur en voor de zekerheid 32 uur kan ik hem nu gemist hebben of zit ik goed ? heel erg bedankt
meid je zit harstikke goed, geen zorgen! Ik ken het gevoel, ik kreeg vrijdag middag die spuit en toen hebben we het vrijdag avond en zaterdag avond gedaan en we wilden ook zondag ochtend...maar dat lukte toen niet. Te veel druk... Ik was toen ook van slag, want stel nou dat...maar mooi dat het raak was! Sperma kan wel een paar dagen overleven in je baarmoeder, dus je hebt echt goede kans hoor!
dank je wel voor je berichtje je kan je eigen helemaal gek maken he haha me NOD is 30 okt dus ik moet nog eventjes wachten maar ik hoop op een leuke test
ik duim voor je hoor. Zet die zorgen nu maar uit je hoofd! Jullie hebben in ieder geval een goede kans niet voorbij laten gaan! Heb je je ei voelen springen? En hebben ze je progesteron laten prikken? Dan weet je tenminste of ie gesprongen is en zo ja of het een goede eisprong was. Ik had op dag 9 na mn eisprong (ik voelde hem knallen) wat licht bruin slijmverlies en daarna kleine steekjes/ tintelingen achter mn schaambeen!
hoi meid.. poohbear heeft gelijk hoor... het luisterd nu ook weer niet zo nauw... anders zou niemand makkelijk zwanger kunnen raken als er maar 1 perfect tijdstip zou zijn. zelfs met super duidelijke ovu testen zat ik nog te stressen of de timing wel goed was.... je maakt jezelf inderdaad gek en ik deed precies hetzelfde..... het is gewoon ook niet leuk allemaal . gr jose
geloof me... je vind iedere keer weer iets anders om jezelf gek te maken ik vond dat heel erg vermoeiend.. toen ik de afgelopen ronde alles liet varen en mijn gedachtes volkomen op 0 had was ik zwanger... puur toeval natuurlijk maar die wachtweken waren wel veel beter dan die ervoor... ik had echt zo,n wervelstorm in mijn hoofd... en maar surfen en maar zoeken en maar googlen.... gr Jose
ja dat herken ik heeeel erg ik doe dat namelijk ook gelukkig ga ik de 27ste een weekje op vakantie even relaxen na me vakantie ga ik testen ben wel benieuwd
dat hoop ik ook ik hoorde trouwens dat niet bij iedereen de pregnyl 5000 goed werkt mischien toch even te bloed prikken om even te kijken zou me al een stuk rustiger maken!
Hoi patricia Ik ben ook met clomid bezig maar dan met 100 mg. Ik heb afgelopen dinsdag een pregnyl spuit gehad. Ik moest ook diezelfde avond gemeenschap hebben, en dan om de dag dus vanavond weer. As woensdag moet ik bloed gaan prikken en dan kunnen ze zien of ik een goeie eisprong gehad heb. Ik ben benieuwd. Maar inderdaad je bent de hele tijd bezig met zal het deze keer wel lukken, of heb ik nu mijn eisprong wel of niet gehad, ook al heb ik hele erge buikpijn gehad, toch blijf je twijfelen.
hoi ik heb nergens last van en de gyn zei dat ik die avond nog gemeentschap moest hebben dat hebben we gedaan nu is het al1 afw88 of ik idd een eisprong heb gehad ik hoop dat ik binnenkort positief kan testen en voor jou ook ! liefs patricia
Heb je helemaal geen buikpijn gehad? Wow dat is fijn, ik heb vreselijke buikpijn gehad. Maar mijn gyn zei wel dat pregnyl spuiten meestal wel goed werken. Ja ik hoop ook dat het deze maand raak is we zijn al ruim 2 jaar bezig. Best moeilijk.