Hallo meiden, Velen van jullie weten dat ik mijn topic vaak gedichten schrijf. Maar uiteraard kan niet iedereen mijn topic bijhouden / lezen. Dit gedicht, uit de grond van mijn hart, wil ik graag met iedereen in de MMM delen. Ik denk dat iedereen ook zo droomt: Al jaren droom ik erover je, iedere nacht 9 maanden in mijn buik, waar ik met smart op wacht Ik voel al echt je bewegingen en je aanwezigheid De gedachte alleen al, wij samen voor altijd Je kamer heb ik in gedachten al ingericht Zelfs papa is voor de zachte en tedere dingen gezwicht `s morgens in bed, wakker worden met jou aan mijn zij Nog even lekker liggen, even heel erg dichtbij Al is het maar een droom, ik ben zo trots als een pauw Als ik naar je snoetje kijk, ben ik helemaal verliefd op jou Helaas blijft het op het moment alleen bij dromen En blijf ik iedere dag weer afwachten wanneer jij zal komen Liefs Hope
ik vind het een prachtig gedicht...... zo herkenbaar.... ik heb ool heel veel nachten wakker gelegen en precies gedacht wat jij nu schrijft... veel liefs Jose
dankje meiden. Ik vind het gewoon fijn om dit met jullie lotgenoten te delen. Wie begrijpt me beter dan jullie?........................ niemand Liefs Hope
Daar ben ik weer. Ik hoop dat jullie het eerlijk zeggen als het vervelend wordt mijn gedichten op de site. Maar voor diegene die wel interesse hebben een nieuwe gedicht: Wat is dat toch? Die ontembare drang om door te gaan? Is het werkelijk de angst om met lege handen te komen staan? Wat is dat toch? Een soort oerdrang om je niet te laten kennen? Er gewoon voor gaan en niet voor je angsten wegrennen. Wat is dat toch? Steeds weer opkrabbelen uit het dal Ook al wordt steeds moeilijker na elke val Wat is dat toch? Waardoor wij niet stil zitten en toekijken? Doen we dan echt alles om ons doel te bereiken? Wat is dat toch? Loslaten, nee dat never nooit Vasthouden aan dat het goed gaat komen, ooit Misschien een idee voor de moderators om dit topic een andere naam te geven, b.v. gedichten topic. Speciaal voor mensen in de MMM. Voor mensen die hier steun in vinden. Met de bedoeling dat iedereen hier zijn/haar eigen of gevonden gedicht kan plaatsen? Is dat een idee? Liefs Hope