Hallo allemaal, Ik dacht, ik open een nieuw onderwerp, gezien vele onderwerpen niet meer recent zijn (2008 of ouder) . Zijn er meer mensen die zwanger proberen te worden met behulp van Clomid? Ik zit zelf momenteel op cyclusdag 26 na de eerste ronde Clomid 50mg. Ik krijg a.s. donderdag de uitslag van mijn progesteronwaarde. Ik hoop dat ik een eisprong gehad heb. Wel had ik op dag 18,19 en 20 wat last van lichtbruine/rozige afscheiding (sorry voor de onsmakelijke details). Zou het wat betekenen??? Ik lees meer verhalen van mensen met dezelfde kenmerken, waarna het later een innestelingsbloeding bleek te zijn. Maar ik durf het ook niet echt te hopen. Misschien meer mensen met deze kenmerken/ervaring?? Ik ben zelf momenteel zo'n 7 maanden bezig om zwanger te worden. Gezien mijn onregelmatige og.verleden ben ik na 5 maanden doorgestuurd naar de gynaecoloog. Daar is vatgesteld dat ik PCOS heb. Zijn er mensen met succes na het gebruik van Clomid? Ik lees graag jullie ervaringen... Groetjes, Vlinderr
zie mijn banner onze dochter is van de 3e ronde clomid 50 mg. Krijg jij geen echo's om te zien of er follikels (eitjes) groeien?? Ik kreeg ze wel, zo konden we precies zien of en hoeveel eitjes er groeien. Er is een clubje met pco'ers die zwanger willen worden. (al dan niet mbt clomid). Misschien kun je daar mee schrijven? Wij hadden ook een clubje, maar die is dicht, we zijn inmiddels allemaal aan "de andere kant". Dus dat is een goed teken he? Sterkte meid met zwanger worden!!!! Stel al je vragen hier op het forum, genoeg ervaringsdeskundige. Ik vind trouwens dat je snel bloed moest laten prikken. Bij mij sprong in de eerste ronde clomid mijn ei pas op dag 20... Liefss, Taliaa
Hoi Vlinder, er is een actief topic http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/98657-clomid-533.html Sommige hebben pco, sommige niet. Hier kun je al je vragen/verhalen kwijt. Er zijn inmiddels al een paar met goede ervaringen! (waaronder ik) Liefs Kimonootje
hoi meid, ben hier zwanger geworden met pco in de 5e ronde clomid 50 mg. er zijn verschillende topics, ik schreef zelf in pco net begonnen met clomid, deze is nog gewoon actief hoor... er komen mensen bij en gaan dan weer mensen weg als ze zwanger zijn is erg fijn om je ervaringen te kunnen delen of je vragen te kunnen stellen. helaas zijn we allemaal ervaringsdeskundigen gr Jose
Hoi meiden, hier was ik weer. Ik heb idd geen echo's om te kijken hoe de follikels groeien. Hier zal ik donderdag, wanneer ik moet bellen voor de uitslag, naar vragen. Beetje vreemd dat ze dat dan bij mij niet hebben gedaan. Blijkbaar is het overal weer anders? Bedankt voor jullie reacties. Toch wel fijn te weten dat je niet de enige bent. Liefs!