Vandaag hadden we weer een echo..... Uitwendig was niet veel te zien, mijn baarmoeder ligt schijnbaar achterover gekanteld, dus maar weer een inwendige echo.... Het was super om te zien, hij/zij draaide opeens om en hoppa, daar zag je de beentjes en armpjes de lucht in vliegen, haha ongeloofelijk dat je dat nu al kan zien en zo toevallig dat dat net gebeurd op het moment van de echo Ben nu 9 weken en 5 dagen zwanger en de uitgerekende datum staat nu vast op 26 september 2010! Op 18 maart krijgen we een nekplooi metingsecho, de verzekering vergoedt het, dus wil het wel graag laten doen....
Geweldig he als je je kleine wondertje zo ziet . Ik heb ook een echo gehad met 9+4 wk en vondt het ook helemaal geweldig. Succes later met de nekplooimeting.
Ik ga morgen voor een echo en vind het ook heel spannend. Ben heel benieuw wat we gaan zien. Gr Belly34
Oh wat leuk!! Kon je ook een hartje horen? Ik heb volgende week namelijk een 9 weken echo en op sommige plaatsen lees ik dat je dat dan nog niet kan horen.. Maar hoe weet je dan of het goed is als hij zich niet beweegt zoals in jouw geval vraag ik me af.. Wel echt helemaal geweldig overigens dat 'ie' even voor je bewoog!
HI meiden, nou dinsdag de echo gehad, en de ik was toen negen weken dus loop helemaal goed. De kleine groeit goed, en het hartje klopt heel erg mooi en het was zelfs aan het bewegen haha gaaf joh. Nou dit moet wel een blijvertje zijn, het doet het zo goed! Ik was ook helemaal in de wolken en nog steeds. Kijk nu alweer uit naar 17 Maart! dan gaan we de kleine weer zien. Heerlijk gewoon! Helemaal in love. X belly
Klinkt een beetje stom maar ik ben blij om te lezen dat ze bij jou inwendig moesten kijken Volgens mij heb ik ook een achterover gekantelde baarmoeder, afgelopen maandag was ik bij de VK en toen konden ze al heel moeilijk het vruchtzakje vinden en het kindje was nog moeilijker te zien (was toen 8wk2d) Dus ik maak me al een paar dagen zorgen Maar geweldig dat je echo goed was en dat je het kindje hebt kunnen zien bewegen! Dat lijkt me echt geweldig om te zien!!
Heb vandaag echo gehad, 9w4d, hebben ook het hartje gehoord. Wat je zegt wat gaaf zeg om zo'n friemeltje te zien. Alles doet het top!