Hallo dames, Misschien een stomme vraag! Vorige week zat mijn eitje op 14 mm. Kan het zijn dat mijn eitje toch groeit ondanks dat ik provera slik? Of zal het eitje nu weg zijn, en moet ik gewoon op mijn menstruatie wachten, en dan aan een nieuwe ronde beginnen? Groetjes Cindy
Ik denk dat je nu gewoon met de provera gaat menstrueren. En dat je nu gewoon moet wachten datje gaat menstrueren. (de menstruatie is eigenlijk het afdrijven van een niet bevruchte eicel) Heel veel succes deze rond meid! Groetjes Nancy
Waarom ben je al met provera begonnen? En wanneer? Je zit pas op dag 24, ik heb met clomid ook wel eens een eisprong gehad op dag 24... Ik heb geen idee wat provera met een follikel doet... groetjes, Snoopy
Oh, volgens mij ben je nog niet met clomid begonnen? Maar waarom moet je dan met provera beginnen terwijl je eitje vorige week 14mm was en je nog maar op cyclusdag 24 zit? Redelijke kans dat dat eitje verder groeit en dan moet je dus geen menstruatie opwekkers gaan slikken. groetjes, Snoopy
Omdat mijn eitje niet groeide, zat al een week op 14 mm. De gyn zei dat ik meteen kon beginnen met slikken. Neem aan dat hij weet wat hij doet. In ieder geval bedankt voor de reacties. Groetjes Cindy
Dat had je er niet bijgezegd, alleen dat je eitje vorige week op 14mm zat... maar als die al een week niet groeit, zal die waarschijnlijk inderdaad niet meer verder groeien. groetjes, Snoopy
Even een vraagje wat betreft Provera. Ben nog maar een leek op dit gebied. Jullie kunnen me vast helpen. Ik heb in november een hormonenkuur (orgametril) van de HA gehad om m'n ongi op te wekken. Ben toen ongi geworden. Helaas daarna niet meer uit mezelf. 17 januari naar de gynaecoloog geweest. Twee dagen later werd ik ineens uit mezelf ongi Vandaag uitslag gehad van de gynaecoloog van m'n bloed. Ik heb geen eisprong gehad. Dus moet 10 dagen aan de provera. Maar nu lees ik hier ook steeds vanalles over clomid. Dat jullie provera en clomid gebruiken. Wat is hier het nut van? Ik moet alleen provera slikken. En dan op de 22ste dag van de cyclus bloed laten prikken. Dat is neem ik aan om te kijken of ik wel of niet een eisprong hebt? Als ik die eisprong nu niet hebt? wat dan? Sorry, misschien rare vragen. Maar die gynaecoloog legt toch niets uit. Heb hem vanochtend wel geteld 1 minuut aan de lijn gehad!
Snap er nu even helemaal niets meer van. Ik heb geen eisprong, maar krijg alleen Provera? Lekkere gynaecollog he.