Hallo allemaal, Zijn er dames die ervaring hebben in het doneren van eicellen in Utrecht Medisch Centrum. Ik heb me hiervoor ingeschreven en krijg eind juni mijn intake. Ben benieuwd welke hormonen ze daar gebruiken en hoe de punctie door jullie ervaren is. Ik heb zelf een kindje gekregen uit IVF afgelopen oktober en hierdoor vind ik het heel bijzonder om ook eicellen te doneren aan vrouwen die deze hard nodig hebben. Dit was echter in een ander ziekenhuis, dus andere methode Liefs Esther
Wow Esther wat geweldig dat je dit gaat doen!!!! Dat moet ik toch eerst even zeggen!!! Echt, echt super! Ik hen semi ervaring met Utrecht ( in arnhem t/m punctie geweest, bevruchting en terugplaatsing in Utrecht) maar dat was dan niet om te doneren ( had helaas ook niets om te doneren ...) Tja kan je dus eigenlijk niet veel meer vertellen vooral aangezien je het hele proces ook al hebt doorlopen met he eigen IVF... Wat ik begrijp is het niet anders als je he eitjes gaat doneren... Succes! En ik hoop dat je veel vrouwen hier blij mee mag maken!!!
Ik ben ook geinteresseerd om te gaan doneren na deze zwangerschap. Ben benieuwd hoe vaak je terug moet komen in het ziekenhuis. Gaat de punctie onder narcose?(of is de mogelijkheid er?),want dat zou ik wel beslist willen.
Yj81, het is wel een mogelijkheid zag ik in de brochure die ik kreeg. Maar heb mijn eigen punctie ook zonder narcose gedaan dus dat moet gaan. Het is hooguit een half uurtje in totaal. Bij het vu kreeg ik een pilletje om rustig te worden en een prik met verdoving in mijn bilspier! In utrecht krijg je. Een zetpil en verdoven ze je vaginawand. Hele andere manier dus en je kan er een infuus bijkrijgen als je teveel last hebt.
Ik heb de punctie's in Dusseldorf onder narcose gehad(standaard daar)en vond dit een uitkomst.Ik zou het dus alleen met narcose doen,maar dat zal dan wel geen probleem zijn waarschijnlijk. Ook zouden we graag de overgebleven cryo's willen doneren als dit mogelijk is(waarschijnlijk kan dit,heb al contact gehad met medisch centrum kinderwens) Maar goed,ben nu nog zwanger dus dit zal op z'n vroegst volgend jaar gaan worden. Weet jij of je de follikelmetingen ook in een ander ziekenhuis kunt doen dat wat dichter in de buurt is?
Je kan ze ff mailen op de site staat adres dan kunnen ze afgeven of dat kan! Wij hebben ook aangegeven dat onze overgebleven cryo's naar andere paren mogen. Ze moeten dan wel naar een ander ziekenhuis want het vu doet dit niet. Maar gaan ze eerst zelfnog gebruiken voor een tweede
Ik wil niet hier maar in UZ Brussel eicellen doneren. Moet bij psycholoog en arts komen en dan word besloten of ik mag doneren.
Ik heb mijn punctie gehad in het UMCU maar geen zetpil hoor. Kreeg pijnstiller die ik thuis moest nemen en dan idd de verdoving in de vaginawand. Was allemaal erg pijnlijk. Top dat je dit wilt doen!