Vraagje over psycholoog

Discussie in 'De lounge' gestart door Liselou, 6 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flamingo1990

Flamingo1990 Niet meer actief

@jojo85 @Jozefien85 ik zeg ook niet dat ze niet meer worden opgeleid. ;) Maar het aantal dat puur tot alleen psychotherapeut wordt opgeleid wordt wel steeds minder en loopt met de jaren terug. Vroeger deed bijna iedereen de psychotherapie opleiding. Dat is inmiddels allang niet meer zo. Een klinisch psycholoog heeft in zijn opleiding ook het traject tot psychotherapeut, die kijkt wat mij betreft net zo waardevol naar een cliënt als een alleen een psychotherapeut. :)

2. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.611
    2.404
    113
    Fijn dat je een eerste stap hebt gezet. Om nog even op je vraag in je openingsbericht te reageren: ik kan me voorstellen dat het krijgen van een drieling (wat nog heel recent is zie ik) er toch wel behoorlijk inhakt! Ik kan me zo voorstellen dat jullie leven nogal op zijn kop staat of heeft gestaan en ook slaaptekort heeft natuurlijk negatieve effecten op je mentale welzijn.
    Of denk je dat verder gaat dan dat?

Liselou vindt dit leuk.
  3. Liselou

Liselou Bekend lid

1 jan 2019
    898
    1.131
    93
    Sorry, late reactie. Het speelt zeker mee. Het is waarschijnlijk alles bij elkaar. Ik voel me al wel wat beter, dus ik heb goede hoop dat ik me uiteindelijk weer mezelf ga voelen:).

Deel Deze Pagina