Ik kreeg mijn eerste kindje in augustus en al had ik het snikheet die kleine van mij was koud! Kruikjes en warme kleding had ik dus echt nodig, ook tijdens die hitte. Korte broeken en t-shirts met korte mouwen heb ik niet gebruikt. Je kunt wel een setje aanschaffen maar echt veel zomerkleding raad ik voor pasgeboren kindjes af. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben!
Dank je! Ik had de tip al wel gehad, vond het eerst moeilijk te beslissen wat ik nu aan moest schaffen. Maar beetje van beide!
Hier een juni baby maar nog geen dingen met korte mouwen voorzien, op de rompertjes na. Als ons kleintje het echt te warm heeft, kan ik nog altijd gaan kijken voor iets.
Goede tip inderdaad, babietjes kunnen die korte mouwen helemaal nog niet aan wanneer ze zo klein zijn.
En ALS ze het wel kunnen, dan liggen ze toch meestal alleen in de romper... -dat is mijn ervaring tenminste -of in een romperjurkje.. ook erg schattig
Precies, mijn dochter is van juni en heeft de eerste tijd gewoon kleertjes aangehad met lange mouwen. Toen ze een week of 3/4 was, was het enorm heet en lag ze voornamelijk in haar romper.
Bekijk bijlage 62612 20 dagen oud... nu moet ik er bij zeggen: Het was buiten 30-34 graden en in haar slaapkamertje kwam de temp overdag niet onder de 27 graden . Dus het was wel extreem hoor. Snachts koelde het hooguit af naar 25...