Ik had al een tijdje een vermoeden dat mijn kinderen een huisdier aangesleept hadden die ze verborgen hielden, inmiddels weet ik het zeker.:x:x Wij hebben huisdieren genoeg dus deze moet gewoon weg, ik wil er niet voor zorgen en tja mischien zijn de kinderen wel sneu Maar zodra ik uitgevonden heb waar ze hem verstopt hebben dan gaat hij per direkt de deur uit. Probleem is alleen dat ik mijn man er van verdenk met de kinderen samen te spannen.:x Hij beweert wel van niks te weten, maar het bewijs spreekt overduidelijk tegen hem. Mocht iemand medelijden met dit beest hebben dan kun je hem met plezier ophalen, ik will er niks voor hebben, maar waarschijnlijk moet je hem wel zelf vangen. Het dier waar het hier om gaat is de Kruimelus Maximus. Dit dier is heel moeilijk te vangen aangezien hij zich perfect aan zijn omgeving aanpast. Meenstal weet men pas dat er een Kruimelus Maximus in huis leeft door de plotseling verschijnende kruimels die door de hele kamer liggen, ook als je net 10 Minuten daarvoor gestofzuigd hebt. In oude huizen will de Kruimelus Maximus nog wel eens vergezeld worden van de Stoffus Extremus. De Stoffus Extremus is daaraan te herkennen dat ook na het stoffen er op bijna magische wijze overal direkt weer stof verschijnt. Mocht er hier op het forum nog iemand zijn die in het ongelukkige bezit is van 1 of mischien zelfs wel 2 van deze huisdieren, maak je niet druk je bent geen slechte huisvrouw, tegen deze dieren is niet tegenop te poetsen
Whaha, geweldig! Hier een stofus extrema, komt tevoorschijn op het moment dat ik weg ben....ook zeer vervelend
Ships.... Ik heb een oud huis met overal kieren en gaten. En ik heb ook last van die kruimels overal! Nu weet ik waarom mijn vriend elke week loopt te mopperen op mij, maar tegen zo'n beest is gewoon niet op te werken!
Hahaha! Helaas, hier ook de Stoffus Extremus in huis.. Nog niet gevonden waar hij zich schuil houdt! Wel heb ik de Haarius Gigantus gevonden, maar dat beest is met geen mogelijkheid uit huis te krijgen!
Vervelend hè, die zitten hier ook. Ik dacht nog wel, een nieuwbouwhuis, daar zullen ze niet wonen, maar toch, ze moeten toch een keer door een open raam ofzo naar binnen zijn geglipt, want ik kom die sporen overal tegen, ze zijn wel schuw.
Ooohhh dat is het...eindelijk weet ik het nu...nou nog een goede verdelger vinden misschien dat ik ze dan toch kwijt raak...
Ja, die Kruimulus maximus leeft hier ook. Ik denk ook dat mijn man er mee samenspant, want als ik thuis kom na het werk op een 'papadag', dan stikt het van de kruimels, dus dan zullen ze hem wel los hebben laten lopen door de huiskamer.
Oeff die hebben wij ook! Hier spant ie samen met de haarus maximalus..... (Met ruiende katten vliegen de haren me om de oren )
Ik heb ook vernomen dat er een vierde lid is in deze huisdieren familie, de rommelus totalus, ten minste die komt hier altijd langs als ik net even de andere kant op kijk........
Arme jij! Kun je je man niet betrappen? Verborgen camera's neerzetten ofzo? Wij hadden het in het oude huis ook, maar hier niet. Dus ik adopteer het beest niet. Wij hebben een hooimonster in de tuin lopen. Net geveegd, al het hooi weg. Loop ik de schuur in, weer hooi in de tuin. Ik denk dat ons konijn er achter zit. Sinds wij haar hebben, ligt mijn tuin iedere keer met hooi bezaaid.