ineens slecht slapen en veel huilen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door happymama, 7 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

Mijn zoontje heeft t altijd goed gedaan.hij sliep sinds een week van 8 tot 5 maar nu komt hij ineens weer om 2uur voor een voeding en overdag slaapt hij steeds maar een half uur en huilt veel ik weet niet wat hij heeft? Iemand een idee

2. Ago

Ago Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.470
    1
    38
    NL
    Misschien al z'n eerste tandjes die eraan komen of oorpijn? Lijkt in elk geval alsof hij ergens last van heeft gezien hij overdag ook maar zo kort slaapt.

3. happymama

Dus... Ff naar de ha als t de oortjes zijn miss ? En t meer drinken aandacht kan dat ook daar aan liggen hij drinkt redelijk kort en valt weer in slaap.noem t maar troost voeding met een speen alleen krijg ik m niet stil

4. Ago

Ago Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.470
    1
    38
    NL
    Zou ik wel doen, even voor de zekerheid naar laten kijken.
    Ik geloof niet in 'aandacht trekken' als ze nog zo klein zijn. Kan ook zijn dat hij een groeispurtje heeft en daarom extra honger heeft. En als het helpt om hem dan een flesje te geven zou ik dat gewoon doen.

5. happymama

Heb vanavond gelooft en wat ik nog in de koeling had in een flesje gedaan 200cc in totaal.kolf dadelijk nog een x om de productie wat op te krikken . Vanmiddag ook niet geslapen.nu wel gelukkig na t bad en een volle fles

6. happymama

Bel morgen oog even de ha om even in de oortjes te kijken

Deel Deze Pagina