gister kwam ik laat thuis, en stapte de auto uit. IK dacht dat ik iets hoorde vallen en keek nog goed maar zag niks, dus dacht het zal wel! Vanmorgen ging ik ff naar de winkels en was overal me telefoon aan het zoeken maar kon hem nergens vinden! naja boeie dacht ik ga straks wel zoeken, ben hem wel vaker kwijt. mijn vriend was ook weg, en kwam mij ophalen bij de winkels. ik stapte uit de auto en wat zag ik liggen.. me telefoon, helemaal nat want het heeft vet veel geregend.. ik was helemaal bang dat ie het niet meer zou doen, ik doe hem aan en ja hoor kapot! het scherm helemaal onder de barsten, me vriend is er overheen gereden.. MIjn telefoon is verzekerd, maar ben hem 2maanddn vergeten te betalen.. en ook geen herinering van gehad, en deze maand ook geen nieuwe gekregen, ben nu bang dat ie niet meer is verzekerd en ik dus echt vette ikke pech heb en geen nieuwe krijg! heb hem sinds 4 maanden.. wat denken jullie? krijg je nieuwe of?
Jeetje wat een pech zeg! Die vrijdag..... Balen hoor. Je hebt toch gewoon een contract bij je verzekeringsmaatschappij? Dan krijg je hem toch gewoon vergoed?
je hebt hem net 4 maanden en 2 daarvan heb je de verzekering niet betaald... geen idee of ze dan nog vergoeden, lijkt me eerlijk gezegd van niet. wel balen, hoop voor je dat ik het mis heb.
Ik denk het ook niet. Maar bekijk het van de zonnige kant. Voor hetzelfde geld was hij gejat geweest en hadden ze er mee naar Japan gebeld. Ik zou als ik jou was gewoon even een goedkoop toestelletje nemen...
Misschien dat ik je nu aanzet tot verzekeringsfraude, maar betaal gewoon je rekening en probeer het over een maand eens. Zeg dat het dan net is gebeurd. Niemand weet toch wanneer dit is gebeurd, behalve jij en je vriend?
Volgens mij zou die verzekering het ook niet vergoeden als je de premie wel had betaald. Ik wilde ook zo'n verzekering afsluiten, maar die keerde alleen maar uit als mijn mobiel bij een roof werd gestolen en ik daar aangifte van zou doen. Bij gewone 'onachtzaamheid' zou er niks vergoed worden. Misschien is jouw verzekering anders, maar volgens mij is het een wassen neus hoor, die telefoonverzekeringen...
ik zou snel die andere twee maanden betalen, volgende maand ook netjes betalen en dan die telefoon opgeven aan de verzekering
Zou idd die 2 maanden zsm betalen en dan na een paar weken claimen. Aansprakelijkheidsverzekering keert niet uit voor telefoons omdat je daar aparte verzekeringen voor hebt. Mn broertje heeft ook een aparte telefoonverzekering en die keert wel uit wanneer die kapot gevallen is. Daar is een verzekering ook voor.
ja ik ga maandag bellen! en dan gewoon die 2 maanden als dat kan betalen! en zowiezo krijg ik een nieuwe tel hoor! want daar voor betaal ik inprincipe voor als me tel. kapot gaat, ook al gooi je hem van 16 hoog en zeg je dat hij naar beneden is gevallen krijg je een nieuwe, heeft die man zelfs gezegt. Hij zij zelfs (best erg dat ie dat zei) als er een nieuwe versie uit is en die je nu hebt is er niet meer dan krijg je de nieuwte, dus als je hem zat bent gooi je hem ff hard op de grond en krijg je een nieuwe! hahahaha Ik hoop zoooo dat ze hem vergoeden, en ik gewoon een nieuwe krijg!