Heb jij je eigen leskaartje om te zien hoever je bent en wat je vericht hebt? Hij houd denk ik zelf de mijne bij.Maar het lijkt mij prettiger om te weten wat ik heb gedaan en hoever ik ben met de oefeningen.
Mee eens. Ik snap ook wel dat het niet leuk is dat je veel lessen moet volgen, maar bei kijk het eens van de andere kant. Vaak leer je pas echt rijden ná het halen van je rijbewijs. Als je alleen de weg op gaat. Ik moet er niet aan denken dat een onervaren dodo die net zn rijbewijs heeft, en eigenlijk net niet goed genoeg kan rijden, een ongeluk veroorzaakt ofzo. Verkeersinzicht is heel belangrijk, en dat kan een rij-instructeur na 1 les echt niet zien!
zelf heb ik voor mijn auto (B rijbewijs) ongeveer 21 lessen gehad bij mijn weten... nu heb ik ook rijbewijs C, E/C, D en daarvoor krijg je geen aantal lessen, maar rekenen ze blokken of uren.... tegenwoordig kloppen ze alleen nog maar geld uit je zak en boeit het ze echt niet of je kan rijden of niet bij mijn schonnzusje meegemaakt: "nee examen niet aanvragen want je kan nog niet zo goed rijden" en nog veeeeel meer van die blablablabla, ze ging ergenst anders lessen het examen werd aangevraagd...en jawel geslaagd want ze reed goed als je voor je gevoel goed en ontspannen rijd en je hebt meer dan 25 lessen gehad er op aan gaan dringen om het examen aan te vragen (dit neemt ook al een maand of wat in beslag voordat je aan de beurt bent) misschien een gok maar examen is een moment opname heelaas
Ik heb het even nagevraagd maar ze kunnen je idd niet verplichten om meer lessen te nemen. Als je nu 2 keer in de week lest dan zou ik maar snel vragen of je examen aangevraagd wordt want de wachttijden zijn nu erg lang. Soms 3 maanden.
Indd..nu al je examen aanvragen..is de tip..Wachtijd is indd ergggg lang voor je je datum weet..Met 25 had ik hem al kunnen hebben..Mits ik dan geslaagd was.. Tussendoor dan een lesje tot het examen moet voldoende zijn.. In iedergeval succes met het rijden! Groetjes Wendy
ik had een pakket van 30 lessen maar heb er totaal 42 gehad en ben toen ook in 1 x geslaagd Bij mij duurde het 7 weken na aanvraag voor ik exame kon doen dus je moet het wel optijd aanvragen.
Zo als ik het zo hoor duurt het zeker lang he met het aanvragen van het examen. Er zijn dan ook zoveel mensen die willen afrijden. Niet normaal.
ik heb 32 lessen gehad, mocht bij 26 lessen de eerste keer afrijden, maar ben toen gezakt... vandaar dat ik nog wat lesjes moest doen voordat ik de tweede keer kon aanrijden... We hadden het wel meteen aangevraagd, maar dat liet even op zich wachten. Ik denk dat hij je echt niet voor niks meer lessen aanraad hoor! Maar als alles zo goed als foutloos gaat in de lessen, kan je hem toch gewoon vragen om examen aan te vragen? Succes ermee! Liefs Nikki