Zonnebril?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door SportySteenbok, 5 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SportySteenbok

SportySteenbok Bekend lid

14 mrt 2012
    915
    1
    16
    Utrecht (provincie)
    Dochterlief houdt niet van de zon. Ze knijpt snel met haar ogen en als ze te lang in de zon zit, begint ze te jengelen.
    Dus zoals afgelopen week met het mooie weer, heeft ze altijd haar zonnehoedje op als we naar buiten gaan. Dat vind ze erg fijn, ze haalt 'm niet van haar hoofd en kan zo goed rondkijken.
    Nu zat ik te denken, zonlicht is natuurlijk niet erg goed voor de oogjes. Ze heeft een zonnebrilletje gekregen een keer en die vind ze erg interessant en houdt ze ook best wel een tijdje op in huis. Maar dit is een speelgoeddingetje.
    Zijn er ook "echte" (goede) zonnebrillen voor kleine kinderen?

2. Koon

Koon Niet meer actief

Die zijn er wel. Maar ik zou haar niet tijdens het buitenspelen steeds een zonnebril opzetten, dan went ze aan het gedimde licht en kan ze over een tijdje slecht zonder.
    Er is niks mis met zonlicht als je gewoon buiten bent, mits je niet rechtstreeks in de zon kijkt.

3. SportySteenbok

SportySteenbok Bekend lid

14 mrt 2012
    915
    1
    16
    Utrecht (provincie)
    Ja, daar heb je ook wel een punt...

4. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Voor mijn zoontje heb ik zonnebrillen van Baby Banz. Hij draagt het vooral in de auto en in kinderwagen.

5. Minerva

Minerva Niet meer actief

Baby Banz (en later Kidz Banz) inderdaad :) Ik wil mijn zoontje ook niet téveel laten wennen aan het gedimde licht, maar in de kinderwagen en de doek heeft hij er ook last van. Daarnaast draag ik dan ook een zonnebril en waarom zou mijn zoontje dat dan niet mogen? :)

6. tuc

tuc Niet meer actief

Baby banz zijn echte goede zonnebrillen

Deel Deze Pagina