Wie heeft er leuke ideen voor accesiores en dingen voor op de muur voor een kinderkamer waar straks een meisje en over een jaartje ook een jongen komt te slapen ? Het behang word wit met een glans streep en op de andere muur licht blauw behang van pip. Leuke sites en tips zijn welkom want ik ben even inspiratieloos... (ps had houten letters op de muur voor mijn dochtertje maar die zijn nu van de muur af)
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/15180-albums1333.html ik heb van die kubussen aan de muur, zijn te krijgen bij praxis, is net even wat minder saai dan zo'n rechte plank Verder is dit ook een leuke site: Hoplakee exclusief speelgoed en kindermode hier heb je leuke muurstickers: Muurstickers van Nouvelles Images Klaprozen 008. Deze stickervellen bevatten 4 grote klaprozen. leuke assecoires van dushi : Koeka, Be Baby en Beaba: De Trappelzak Babywinkel
Dit hangt bij onze kleine meid op de kamer. Gewoon een goedkoop schilderbord van de Action, saus erover die ook op de muur er tegenover zit, en dan voetjes erop tamponeren. Wel eerst even een mal gemaakt. Je hebt ook kant en klare sjablonen of stempels bij de bouwmarkt. Schildersbord kun je zo weer verwijderen als je het niet meer leuk vind of een nieuwe maken als de jongen op de kamer komt. Kost al met al maar een paar euro.
Een leuk memobord met van die lintjes er dwars overheen. Ik heb er 1 zelf gemaakt maar zijn ook wel standaard te koop. Verder natuurlijk legio sites met kinderschilderijtjes. Is maar net wat je smaak is denk ik.
O ja, wat ook leuk is: Net als vorig bericht een schildersdoek kleurtje geven. En dan een gedichtje erop schrijven. Of met een sticker werken. Als je zoekt op google muursticker en dan liedje/ gedichtjes zie je wel wat ik bedoel.
Hey wij hebben echt super maar dan ook super leuke ervaringen op gedaan bij kidsfactory. Zit in Amsterdam-Osdorp en er zit een filiaal in Breda. Hoop beetje in de buurt voor jullie? Je kan ook op hun site kijken www.kidsfactory.nl. Ze hebben er ook baby en kinderkamers showrooms zeg maar je wordt doodgegooid met leuke associores. Moet er wel bij zeggen dat het niet een hele goedkope winkel is, maar alleen ideeen op doen is al leuk. De spullen kan je eventueel dan nog ergens anders halen
of goed kijken op marktplaats.... scheelt soms ook al heel veel. ik vind zelf opknappen en maken ook wel heel erg leuk. gewoon omdat het dan lekker uniek is.