Hoi, ik breek even in! Ik ben een goeie 5 maanden geleden bevallen en sindsdien heb ik er ook last van. Omdat ik mijn cyclus in kaart wou brengen begon ik met ovulatietesten, daardoor zag ik dat ik na mijn positieve test al na 4 dagen rozeverlies had en op dag 5 fullblown menstruatie. Ik schrok! Maar hoopte dat het eenmalig was, misschien nog ontzwangeren. De maand erop hetzelfde, alleen had ik meteen vanaf de positieve test al roze- en bruinverlies. Om dan op dag 5 weer echt ongesteld te worden. Zo gaat het nu al 3 cycli... Over 5 dagen heb ik een afspraak met mijn gyn en ga dit zeker aankaarten. Ben benieuwd wat ze te vertellen heeft!
Ja na de vroege miskraam hoopte ik ook dat utro dus de oplossing zou zijn...misschien wat simpel gedacht, maar na 2 jaar helemaal niets toch even zwanger te zijn geweest, vond ik dat wel opvallend! Helaas niet nog een keer succes en daarom dan nu toch maar de stap naar IVF. Hopelijk heb jij snel een plakker en heeft utro dus goed werk voor je verricht! Succes meis!
Ik lees dat wel meer vrouwen na hun zwangerschap opeens last van bruinverlies krijgen, daar ben je niet alleen in. Alleen is het bij jou ook wel erg snel na de ovulatie en breekt zelfs je menstruatie door 5 dagen erna (als ik het goed begrijp?!) Dat is zeker niet goed, zo krijgt een eventuele bevruchting niet de kans om in te nestelen. Verstandig om aan te kaarten bij de gynaecoloog, ben benieuwd wat ze gaat zeggen! Succes!
5 dagen na de positieve ovulatietest heb ik al mijn menstruatie inderdaad, is zeker niet goed... Ik hoop dat het 'gewoon' door het ontzwangeren komt, zal laten weten wat de gyn zegt dinsdag.
Hoi kristientje! Ik heb dit ook gehad en is vanzelf recht getrokken na een aantal maanden. Was volgens mij echt ontzwangeren. De huisarts zei dat toen ook. Ik denk dat ik het ca 5 mnd had en toen werd m'n cyclus vrij regelmatig. Bruinverlies voor nod is wel gebleven (vanaf 3-5 dagen voor nod steeds bezuiniger slijm zeg maar).
Hoi wens09! Zo fijn om te horen dat het bij jou vanzelf weer gestopt is! Dat stelt me een beetje gerust. 't Is toch schrikken he! Je luteale fase is nu weer normaal? Wel stom dat het bruinverlies blijft.