16 DPO negatieve test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mini1989, 23 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mini1989

Mini1989 Lid

23 dec 2021
    21
    29
    13
    Vrouw
    Hallo allemaal!

Na een periode van lezen en informatie zoeken dan toch een vraag van mijn kant.
    Mijn vriendin en ik zitten inmiddels een jaar in IUI traject en we hebben 2,5 week geleden poging 10 gehad.
    Inmiddels ben ik 2 dagen overtijd maar helaas een negatieve test. However, qua kwaaltjes heb ik van de nodige dingetjes "last".
    Vanaf vorige week ongeveer heb ik pijnlijke borsten, slaap ik héél slecht en heb ik met regelmaat een vreemd soort buikpijn. Buikpijn die ik nooit eerder gehad heb en meer te omschrijven als krampjes of steekjes.
    Aangezien we in een IUI-D traject zitten heb ik mijn eisprong dus getest en weet ik, met redelijke precisie, wanneer deze is geweest. In alle eerdere pogingen werd ik 13 of 14 dagen na behandeling ongi. Echt stipt en die voelde ik ook een dag of 2 vantevoren aan komen.
    Deze poging was dus heel hoopvol omdat ik én kwaaltjes heb én op NOD nog steeds niet menstrueerde. Vandaag dus nog steeds niet maar de test is negatief. Helaas blijft er een duiveltje op mijn schouder roepen dat er wel meer vrouwen zijn die 2 dagen na NOD negatief testen en tóch zwanger zijn. En dat vreet aan me. Liever gewoon ongi dan dit.

Wat zegt jullie ervaring? Neemt mijn lichaam een loopje met me? Of heeft iemand hier ervaring met bovenstaand?

2. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.137
    884
    113
    Vrouw
    Ik denk helaas dat je lijf een loopje met je neemt. Als je al symptomen hebt zou het hcg hoog genoeg moeten zijn om een positieve test op te leveren.

Maar goed, mijn duimen draaien als nog voor jullie!

Mini1989 vindt dit leuk.
  3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.916
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Ik ben bang dat je ei niet is gesprongen na de positieve lh test maar het of later heeft geprobeerd of hij een ronde heeft overgeslagen.
    Een lh piek is geen garantie dat je ei ook daadwerkelijk springt.

Mini1989 vindt dit leuk.
  4. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Oh dat zijn altijd van die nare dingen. Dan idd maar ‘gewoon’ ongesteld worden, dan weet je waar je aan toe bent :( Het is helaas zo dat als de kwaaltjes die je opnoemt door een zwangerschap komt je dit al wel al moeten zien op een zwangerschapstest.

Mini1989 vindt dit leuk.
  5. Mangolina

Mangolina Lid

3 sep 2021
    58
    115
    33
    Vrouw
    Ben je inmiddels al ongesteld?

Mini1989 vindt dit leuk.
  6. Mini1989

Mini1989 Lid

23 dec 2021
    21
    29
    13
    Vrouw
    Hallo!
    Sorry voor mijn late reactie. We hebben vakantie en even verwerken dat ik uiteindelijk toch ongesteld ben geworden.

Nu even een maandje rust en acclimatiseren en dan moeten we door naar IVF.....

Deel Deze Pagina