hoi hoi . Ik heb even een vraagje. Ik heb nu sinds een paar dagen ontzettend pijn in men onderrug. En ik weet niet of dit normaal is maar heb het nog nooit gehad. En ik maak me er wel zorgen om. Wie kan me helpen. Alvast bedankt. Groetjes kim
Ik heb dit ook sinds een week ongeveer. Veel last van mn onderrug idd. Nu zit t bij mn nek en bij mn schouders ook vast heb ik t idee, vandaar nu ook die hoofdpijn denk ik. Ik geloof dat dit komt omdat je een andere houding aanneemt naarmate je zwangerschap vordert. Als je er niet gerust over bent, zou ik als ik jou was ff langs de dokter gaan of aan je verloskundige vragen! succes.
Misschien neem je momenteel toch een onjuiste houding aan. Het kan zijn dat je je rug te bol houd met als gevolg pijn in je rug, let dus goed op dat je je rug recht houdt. Groetjes Monique76
pffft die last van de rug heb ik inderdaad ook denk dat het toch veel te maken heeft met het gewicht wat je mee draagt en het word steeds zwaarder natuurlijk dus ga je denk ik andre houding aannemen ofzoiets
hoi hoi Bedankt voor jullie reacties. Ik ben is gaan letten op men houding en ik houd men rug inderdaad wat hol. Dus ik ga er maar vanuit dat het daaraan ligt. Ik zou het anders ook niet weten. Groetjes kim
Ik zou even naar je huisarts gaan als ik jou was. Het kunnen je SI gewrichten zijn. Ik heb daar ook ontzettend last van en heb op het moment fysio. Het zal niet weg gaan voordat je bevallen bent maar het kan wel minder worden. (als het idd aan je SI gewrichten ligt) Heel veel succes ermee!
Hoi hoi Bedankt voor je reactie. En misschien een hele domme vraag van mij. Maar ik stel hem toch haha wat zijn SI gewrichten. Groetjes kim
bij mijn vk zeiden ze dat het echt een zwangerschapskwaal is en dat op je houding letten idd verschil kan maken.. hoeft natuurlijk niet bij iedereen zo te zijn..
ik heb er sinds gisteren ook heel erge last van,n warm bad of n warme douche straal op je onder rug wil ook af en toe wel eens helpen,ik baal dr ook van maar ja hopen dat t volgende wk weer weg is! succes iedereen.. liefs krulliewullie
Ik heb hier ook erg last van (bijna vanaf het begin van mijn zwangerschap), maar dat is ook niet gek met 2 kids (1 1/2 en 3 jaar). Ik verplicht me nu om dagelijks gewoon af en toe op de bank of op bed te liggen. Ook vermijd ik zoveel mogelijk het tillen en bukken. Ik laat nu van alles op de grond slingeren (met name speelgoed). Mooi klusje voor mijn man op het ogenblik om het op te ruimen.