Diarreet

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door HabibiAna, 13 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Tijdens de zwangerschap, wanneer moet je je zorgen maken? Ik heb erge krampen en diarree;) zaterdag ook hetzelfde verhaal..

2. Alita

Alita Niet meer actief

moest een beetje lachen om je titel meid...

Maar je darmen kunnen nu ook van streek zijn...en krampen in het begin zijn ook vrij normaal. Zolang je geen bloedverlies krijgt en de krampen niet te erg worden zit het vast goed...

3. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Hahaha ik zie het. Zit op de iPad en die vult woorden soms automatisch aan. Snap dan niet wat diarreet is:p
    De krampe zyn wel erg pynlijk, laten we hopen dat het goed is. Kan me niet echt herinneren hoe dat by m'n vorige zwangerschap ging.

4. Alita

Alita Niet meer actief

hahah ja op die manier....ik lees dat nu hier vaker idd van die vage woorden hahaha

Ja misschien is het gewoon goed aan het inestelen...ik hoop dat het gewoon goedgaat meid!

5. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ik zou me ook niet te snel zorgen maken hoor. Ik heb ook enorme krampen gehad de eerste weken, zo erg dat ik niet meer wist hoe ik moest zitten of staan. En dat gekramp van je baarmoeder die aan het optrekken is, kan ook je darmen stimuleren zodat je inderdaad diarree kunt krijgen. Dat je geen bloed hebt is een heel goed teken. :) Mocht je je echt teveel zorgen maken dan zou ik gewoon even de vk bellen, dat snapt ze vast wel. Succes!

Deel Deze Pagina