hoi meiden, wij willen binnenkort een fotoshoot laten maken van ons meisje, hebben jullie tips voor kleding?! en misschien andere tips voor leuke foto's?! alvast bedankt... Xxx
Mijn tip: geen fijne streepjes. Wit maakt wat flets. Verder gewoon aandoen wat je leuk vindt en eventueel setjes meenemen?
Heb twee keer een shoot gedaan en het eerste deel hebben we juist in blootje gedaan, dat geeft hele leuke foto's. Bij die fotograaf doen ze dat altijd (uiteraard wel zodanig dat geslacht niet zichtbaar is). Pas op het eind doen ze met kleertjes en dan is voorkeur voor effen wit
Ik zou gewoon aantrekken wat je haar het leukst vindt staan. Zou wel voor iets met niet te veel 'details' kiezen, dus niet met streepjes of een drukke print ofzo.
wij hebben nu 3x een shoot gedaan , en alle keren heeft ze en tutu aangehad .. ik vind dat soo cute staan. wij hadden vorige week een shoot en de tutu van z8 ervoor gebruikt. daarnaast gewoon wat leuke kleding setjes, wat ik ook heel leuk vond is dat ze een fel blauw shirt aan had, gewoon een basic shirt en door dat shirt kwamen haar blauwe ogen nog mooier uit.