Hoe kan dit? Eind november ben ik gestopt met de pil, omdat we graag een tweede kindje willen. Toen werd ik ook eind november ongesteld. Halverwege december verloor ik weer een paar dagen bloed. Ruim een week geleden had ik hele positieve ovulatietesten en nu veegde ik vanochtend dus alweer bloed af. Hoe kan dit?
Ik snap uiteraard dat mijn lichaam van slag kan zijn, maar zo vaak ongesteld vind ik raar. Voor mijn zoontje werd ik juist maar een paar keer per jaar ongesteld.
Ja gisteren, maar veel te vroeg natuurlijk. Woensdag zou ik mogen testen als de ovulatie testen juist waren.
Ik heb in de eerste maand na het stoppen met de pil ook wat vaker bloedverlies gehad. Ik denk van het ontpillen. Deze maand nog niks gezien tussendoor.. En zou inderdaad voor de zekerheid een zwangerschapstest doen!
Ik denk dat het eind november een ontrekkingsbloeding was? En als je 'normale cyclus' een paar keer per jaar ongesteld zijn betekent, dan zou ik naar een HA gaan als je dat nog niet hebt gedaan.
Voor mijn dochtertje werd ik maar hooguit 3 keer per jaar ongesteld. Na de bevalling elke 2a3 weken. Beide niet goed omdat ik pcos heb. Beide keren trouwens geen eisprong enkel mijn lichaam wat zich schoon maakt. Ik zou nog 2 maanden wachten wn als het zo blijft naar je arts gaan im je bloed te laten testen en een echo te maken. Succes!
Ja ik wacht het ook nog even af en zal woensdag nog een test doen. Dat ik voor mijn zoontje zo weinig ongesteld werd heb ik laten testen in het ziekenhuis en daar was niks geks uitgekomen, waarschijnlijk te lang de pil geslikt.. ik was toen ook al na 1 ronde (wel van ruim 3 maanden) al zwanger. Volgens de testen heb ik dus wel een ovulatie gehad, maar eigenlijk is het dan raar dat ik nu al ongesteld ben.
Een veeg bloed os geen menstruatie maar kan Vsn alles zijn. Geeoon spotting, ovulatiebloeding, innestelingsbloeding, etc. Helder bloed is vers bloed. Bruin is oud en kan een restje van menstruatie oid
Als je het zeker wilt weten zou ik sowieso een test doen. Al is het alleen maar voor je eigen gemoedsrust. Daarnaast is even contact opnemen met je huisarts misschien wel even handig. Succes!
Ik test morgen wel even. Maar ik verlies echt heel veel bloed, ik kan nog geen uur met een tampon doen