Nog steeds geen pos ovutest??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Tessie26, 7 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tessie26

Tessie26 Lid

22 jun 2009
    57
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Wij zitten inmiddels in de 7e ronde voor een eerste kindje. Mijn cyclus varieert van 24-32 dagen. Ik ben deze maand begonnen met ovulatietesten (dipstick van sensitest) vanaf dag 7 en heb nu op dag 16 nog steeds geen postieve test gehad. Heb elke dag rond hetzelfde tijdstip getest en drie uur van tevoren niks meer gedronken of geplast.
    Ik snap er niks meer van, hoopte met de ovulatietesten meer inzicht te verkrijgen in mijn cyclus, maar hier word ik alleen maar onzekerder van. Betekent geen postieve test geen eisprong en dus ook niet zwanger kunnen worden :(????????
    Graag jullie tips!

Groetjes Tessie

2. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Gewoon nog even doortesten. Het kan zijn dat je eisprong nog komt. Ik zou me nog niet al te druk maken. Heb je al wel last van slijmerige afscheiding?

3. Tessie26

Tessie26 Lid

22 jun 2009
    57
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi zwitsal,

Dank voor je reactie! Heb inderdaad ook nog geen vruchtbaar slijm gehad. Wat dat betreft leer je hier veel haha, want een paar maanden geleden had ik daar nog nooit van gehoord, maar nu kan ik dat ook herkennen. Ik hou nog maar even vol met testen, hopen dat alsnog een keer die 2e streep verschijnt...

4. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Hier nog een die op een posi ovu test wacht. Ik zit nog maar op dag 11 en gebruik Clomid. Vorige cyclussen al rond dag 10 mn ei gehad, dus vind het nu weer vreemd dat ik niet posi test...

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik zou gewoon effe doortesten. Het kan zijn dat je pas op dag 20 je ei hebt. En als je heb niet kan vinden 2x per dag gaan testen. Kan zijn dat je een hele korte piek hebt en je hem daarom niet vind. En als dat niet lukt zou ik gaan tempen

6. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Ja, ik test ook nog even door hoor... Verlies alleen wel nogsteeds wat bruinige rommel, dus misschien heeft dat er ook wel mee te maken...

7. Jilly

Jilly Actief lid

15 mrt 2009
    215
    0
    0
    Het hoeft ook niet zo te zijn dat de fase na de eisprong precies 14 dagen duurt. Bij mij is die ook korter, vandaar ook pas laat in de cyclus een positieve test.

8. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    #8 Jorietje, 13 jul 2009
    Laatst bewerkt: 13 jul 2009
    Zit nu op dag 17, en ik test nog even door...

9. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Ik kon ook vaak niet mijn eisprong vinden met ovutesten. Ik kwam er door middel van temperaturen achter dat mijn eisprong vrij laat was, en dat er maar zo'n 10 dagen tussen eisprong en menstruatie zaten. Overigens, in de maand dat ik zwanger werd heb ik dus geen enkele positieve ovutest gehad, en taaaadaaa, ben nu bijna uitgerekend! Dus vertrouw niet teveel op die testen ;)!

10. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Ik gebruik Clomid en de vorige cyclussen werkte dat prima, dus ik wil nu wel ns even kijken of ik met de ovutest mn ei kan ontdekken, en we vrijen momenteel om de dag of soms wel elke dag, dus dan kunnen we m bijna niet missen... Nu maar hopen dat het een keer raak is ;)

Deel Deze Pagina