vraagje over sensitesten

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Suzanne68, 19 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Hallo allemaal,

Omdat ze zo lekker goedkoop zijn en ik er altijd ver voor NOD positief mee test,heb ik een hele berg sensitesten gekocht laatst.Alleen nu varieren de streepjes per dag van donker,naar weer wat lichter,naar weer donker en dan opeens een stuk lichter.Omdat ik daar een beetje nerveus van werd gezien mijn voorgeschiedenis van MA's heb ik vandaag maar weer eens een Kruidvattest gedaan en die is gewoon duideliijk.

Bekijk bijlage 22455

Hoe komt het dat die sensitesten zo schommelen van kleur?

Groetjes,
    Suzanne

2. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Misschien omdat je urine de ene keer geconcentreerder is dan de andere keer? Als je 's morgens test heb je bv nog niets gedronken en later op de dag wel....

:(:(

Gewoon stoppen met testen, want je bent duidelijk zwanger zie ik op de test :D

3. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Gefeliciteerd!!!!

Welke van sensitest heb je?

4. Suzanne68

De dipstick...de vrij lichte dipstick en deze duidelijke kvtest zit echt maar 2 uurtjes tussen en de dipstick had ik eerder gedaan,dus ik snap er niks van....
    Dank voor de felicitaties!

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Lieverd da's een kei mooie test van kruidvat , en prober nu de testjes heel ver weg te leggen en niet meer te testen !!!!!!!!!

Dipsticks hoor ik het vaker over .....Zelf had ik sensitest-midstream met hartjesindicator en kruidvat !!!

6. droombeebje

droombeebje Bekend lid

7 jun 2009
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je bent echt zwanger hoor:)! Gefeliciteerd. Ik zat net zo te twijfelen als jou hoor, maar het is soms ook gewoon moeilijk te geloven dat het zover is (zo voelde het tenminste voor mij)!

7. Suzanne68

@Marjan,ik ga mijn best doen niet meer te testen,want dit is wel een hele mooi test.
    @Droombeebje.....jij ook gefeliciteerd.Ik zie dat we even ver zijn :)

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Hou die mooie test in gedachten en kijk ernaar als je de drang krijgt om weer te testen...........

kknnuuuufffffff

9. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Meid, deze test is duidelijk posi!
    Van harte gefeliciteerd!

10. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    ik lees in haar onderschrift dat ze een vmk heeft gehad :(
    sterkte meis!

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik heb dat precies hetzelfde gehad van sensitest.. de ene was lichter als de andere, dus gisteren heb ik de cb zwangerschaps indicator gedaan en die gaaf aan Zwanger 1-2.. :) ik twijfelde ook heel erg bij die sensitesten vandaar dat ik express nog een andere heb gedaan..

GEFELICITEERD!!!

12. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Lieve Suzanne,
    Ik lees iets heel naars in je onderschrift wat vreselijk zeg! ontzettend veel sterkte.

Liefs Wilma

13. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Ah bah zeg, wat een naar nieuws, meis veel sterkte!

Deel Deze Pagina