Hallo allemaal, Omdat ze zo lekker goedkoop zijn en ik er altijd ver voor NOD positief mee test,heb ik een hele berg sensitesten gekocht laatst.Alleen nu varieren de streepjes per dag van donker,naar weer wat lichter,naar weer donker en dan opeens een stuk lichter.Omdat ik daar een beetje nerveus van werd gezien mijn voorgeschiedenis van MA's heb ik vandaag maar weer eens een Kruidvattest gedaan en die is gewoon duideliijk. Bekijk bijlage 22455 Hoe komt het dat die sensitesten zo schommelen van kleur? Groetjes, Suzanne
Misschien omdat je urine de ene keer geconcentreerder is dan de andere keer? Als je 's morgens test heb je bv nog niets gedronken en later op de dag wel.... Gewoon stoppen met testen, want je bent duidelijk zwanger zie ik op de test
De dipstick...de vrij lichte dipstick en deze duidelijke kvtest zit echt maar 2 uurtjes tussen en de dipstick had ik eerder gedaan,dus ik snap er niks van.... Dank voor de felicitaties!
Lieverd da's een kei mooie test van kruidvat , en prober nu de testjes heel ver weg te leggen en niet meer te testen !!!!!!!!! Dipsticks hoor ik het vaker over .....Zelf had ik sensitest-midstream met hartjesindicator en kruidvat !!!
Je bent echt zwanger hoor! Gefeliciteerd. Ik zat net zo te twijfelen als jou hoor, maar het is soms ook gewoon moeilijk te geloven dat het zover is (zo voelde het tenminste voor mij)!
@Marjan,ik ga mijn best doen niet meer te testen,want dit is wel een hele mooi test. @Droombeebje.....jij ook gefeliciteerd.Ik zie dat we even ver zijn
Hou die mooie test in gedachten en kijk ernaar als je de drang krijgt om weer te testen........... kknnuuuufffffff
Ik heb dat precies hetzelfde gehad van sensitest.. de ene was lichter als de andere, dus gisteren heb ik de cb zwangerschaps indicator gedaan en die gaaf aan Zwanger 1-2.. ik twijfelde ook heel erg bij die sensitesten vandaar dat ik express nog een andere heb gedaan.. GEFELICITEERD!!!
Lieve Suzanne, Ik lees iets heel naars in je onderschrift wat vreselijk zeg! ontzettend veel sterkte. Liefs Wilma