Hoi dames. Jaa dit is al de 100ste x denk ik Maar doen jullie met dit weer een slaapzak aan of?alleen dekentje? of andersom?hahaha! of allebei? thnx
ik heb nijn dochter een romper aan en een slaapzakje en dan alleen t lakentje t is op haar kamertje 28 gr
Mijn zoon heeft snachts een rompertje korte mouw aan, met een shortama en een slaapzak met langemouw aan. Verder geen deken. Zo is het warm genoeg.
me dochtertje doe ik een romper aan..pyama en dan slaapzak.. volgens mij veelste heet he? doe vandaag wel een romper en slaapzak denk ik> hier is het ook warm pff!
Chloé heeft een rompertje met korte mouw aan, pyama en slaapzakje met lakentje en dekentje. Haar kamertje is vrij koel 19/20 graden!
overdag ligt ze alleen in der kleertjes in bed... te warm voor t lakentje. s' Avonds gaat ze in een dunne romper met lange mouw en een dunne slaapzak naar bed. Als ik naar bed ga dan trek ik er nog een lakentje overheen. T is een erg warm kamertje.
he ligt er natuurlijk ook aan of je winter of zomer (zonder mauwen) slaapzakje hebt..lijkt mij. Mijn dochter heeft nu romper korte mauw, pyama en zomer slaapzak..wordt het weer iets kouder dan alleen romper met winterslaapzakje.. blijft idd wel erg lastig. Wij hebben trouwens geen lakentjes meer al sinds paar maanden, heb haar een keer met haar hoofdje eronder gevonden..ben me rot geschrokken!!
Hier een romper met lange mouwen, slaapzak en straks dekentje met lakentje. Kamertje zit hier wel op de zonkant maar 't is er nog niet heel erg warm.
nou die van mij ligt alleen in een romper. zelfs met slaapzak zweet ze de tent nog uit. geen idee hoe warm het is denk 26 graden. ze heeft wel een lakentje maar dat schopt ze steeds weg.
Hier ligt ze met pyama en slaapzak met lange mouwen aan in bed. Vanavond voor dat wij naar bed gaan sla ik de deken over haar heen. Ze heeft een vrij koele kamer. Het is er nu 19 graden.
Ik heb de laatste tijd geen deken en lakentje meer in zijn bed, want hij ligt er toch niet onder, alleen op met zijn gezicht. Lijkt me niet lekker dus. Nu heeft hij een romper aan met korte mouw en een slaapzak met lange mouwen. Gaat prima!
wij hebben plat dak(maar rolluiken) ik heb haar een romper aangegeven zonder mauw en de prenatal slaapzak met lange mauwtjes,,is prima