Hoi allemaal Mijn zoontje is bijna 4 maanden en slaapt al een hele tijd s nachts door hij krijgt rond 23uur nog een fles en slaapt dan door tot 7 uur 7.30 uur. Maar sinds 2 weken huilt hij s ochtends rond 5 uur 5.30 uur, maar als ik dan bij hem ga kijken slaapt hij gewoon, ik doe zn speen in de mond en aai hem een keer en ga weer terug naar bed, vaak gebeurt dit na de eerste keer 10 min later nog een keer en dan niet meer. Hebben jullie enig idee wat dat kan zijn en wat ik eraan kan doen, want ik vindt het best irritant dat ik elke keer wakker wordt alvast bedankt Groetjes Marloes
Hoi Baby's slapen naar het schijnt lichter dan volwassenen. Ook wij hebben heel erg lang gehad dat onze dochter zo tussen 4 en 5 vaak wakker werd en een speentje nodig had om door te slapen (totdat ze met 11 maanden de speen weigerde en we zelfs 2 maanden weer af en toe een flesje moesten geven). Het ging over vanaf 13/14 maanden ofzo. Het was zeker vermoeiend.... zeker omdat ik niet meer door kon slapen. Maar helaas was er bij ons dus weinig aan te doen. doei!