wanneer even wandelen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door butterfly24984, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly24984

butterfly24984 Bekend lid

16 okt 2011
    682
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn baby is nu 10 weken en ik ga regelmatig even met hem de deur uit.
    Maar nu vroeg ik me af, kan ik hem het beste eerst even op bedje leggen na een voeding en dan wanneer hij echt wakker word even wandelen of eerst wandelen en dan op bedje.
    Ik denk zelf het eerste omdat ik dan weet dat hij even rust heeft gehad.
    Hoe doen jullie dit?

2. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Mijn kleintje sliep op die leeftijd heerlijk in de wagen, dus als ik het huis uit wilde, ging ik na een flesje, zodat ik wist dat hij een lekker vol buikje had en heerijk zou slapen. Hij sliep buiten echt overal doorheen :) Dat was overigens van korte duur hoor, rond 3 maanden bleef hij wakker, dus dan liet ik hem eerst thuis even slapen :)

3. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ik doe het zelf nu ook als ze eerst even heeft geslapen omdat ik erachter ben gekomen dat ze niet gaat slapen als ik haar na de voeding meteen meeneem maar wel als ze in bed ligt...

Sommige baby's slapen als een roosje in de kinderwagen maar die van mij vindt alles reuze interessant en kan zich niet overgeven om te slapen..

4. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik deed (en doe) het altijd zo dat als ik me voorneem om bijvoorbeeld 's middags rond 14.00 uur even naar buiten te gaan, dat ik mijn zoontje dan na de voeding van ca. 11.30 uur zodra hij moe is vast in de kinderwagen te slapen leg. Als ik dan weg wil kan ik gewoon gaan als ik zin heb en hoef ik hem niet wakker te maken, of te wachten tot hij zelf wakker wordt.

5. butterfly24984

butterfly24984 Bekend lid

16 okt 2011
    682
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb het nu gedaan na de fles van 10 uur (rond 11 uur zijn we de deur uit gegaan) De winkels zijn nu namelijk even dicht hier in dit dorp :s
    Daarna nog even met de hond wezen wandelen, we zijn net thuis. Hij heeft het grootste stuk geslapen, was alleen in het begin en aan het einde wakker.
    Heb meneertje nu lekker in de box liggen en wanneer hij weer moe is gaat hij nog even op bedje en dan slaapt hij hopelijk tot de volgende voeding ;)

6. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.409
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ons dochtertje sliep juist altijd heerlijk in de wagen. Dus direct na de fles in de kinderwagen en lekker wandelen. Dan sliep ze en konden wij rustig rondlopen. heerlijk!

7. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik legde hem meestal na de 2e fles in zijn reiswieg te slapen. Dan kon ik zo de deur uit, als ik er ook klaar voor was. Soms werd hij dan halverwege wakker, andere keren sliep hij gewoon stug door tot ik weer thuis was.

8. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Wij gaan meestal na de voeding wandelen.
    Meestal valt hij dan lekker in slaap en kan ik bijv. ook lekker even de winkel in.
    Maar wij hebben eerst ook van alles geprobeert voordat we wisten wat het fijnste voor ons beide was.
    Dus ik zou zeggen probeer wat en kijk wat jullie fijn vinden.

Deel Deze Pagina