Vraagje over slijm

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door meissie86, 14 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Hey meiden,

Zondag seks gehad. Ook ik ben toen gekomen (voor mijn man).
    Maandag had ik heel veel dik stevig slijm. Ik voelde het er gewoon uitlopen en kon er ook aan trekken. Tussen mijn vingers was het niet heel erg rekbaar vooral dik en stevig. Dinsdag had ik dit ook nog.

Daarna werd het wateriger. Nu is het weer iets rekbaar kan er draden mee trekken maar het is wel heel dun.
    Sorry voor dit vieze praatje

Nog geen positieve ovu test gehad. Temp ging vanmorgen wel heel erg laag voor mijn doen.

Wat denken jullie? Is er een ei in aantocht of wordt ik gigantisch in de maling genomen door mijn lichaam?

Alvast bedankt!

2. ano1

ano1 Niet meer actief

ik ben nu aan het ontpillen en zit inmiddels op dag 46 van mijn cyclus, vorige cyclus was ik op dag 37 ongesteld, ik ook wat jij had, en dat hielt ook zeker wel 2 weken aan, de ene keer rekbaar slijm, de andere keer ontzettend waterige afscheiding, of dik stug slijm. nu sinds vorige week is het over en heb ik nog iets afscheiding. ik heb geen idee waar ik nu in mijn cyclus ben en wanneer ik mag testen !

3. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Hmz, vooral dik en niet draderig is het juiste slijm nog niet en erg dun en wel een beetje draderig lijkt meer in de buurt te komen. Je moet er echt draden van kunnen trekken.

4. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Ja dat kan ik wel draden trekken. Niet zo heel lang twee cm ofzo.
    Vandaag hele hoge temp stijging. ...

Snap er niks meer van haha

5. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Tis blijkbaar toch vruchtbaarslijm... Knallende ovu test vanmorgen!!!

6. Tiinkerbell

Tiinkerbell Niet meer actief

Ja ik heb altijd dat en dag erna een knallende ovu test

Deel Deze Pagina