ik lees veel over het feit stoppen met roken. zelf ben ik wel gestopt met roken ( ieders eigen keus) maar is of zijn jullie partners ook gestopt.. mijn vriend rookt nog wel. al wel een heel stuk mionder en bijna niet waar ik bij ben.. hij zegt dat hij gaat stoppen.. maar wanneer wil hij niet zeggen? ik pouch hem er ook maar niet te veel mee.. als de kleine er is word er binnen ook niet meer gerookt.. hoe gaat dit bij jullie
"Als je maar niet denkt dat ik ook stop met roken!" Zegt genoeg denk ik? Gewoon rustig zijn gang laten gaan. Komt vanzelf een keer. Hoe harder ik zeur, hoe meer hij gaat roken.
Helpt het ook niet als je zegt dat meeroken ook schadelijk is voor jullie ongeboren kindje? Ik ben zelf cold-turkey gestopt en manlief rookte gelukkig niet
Mijn vriend is ook niet gestopt. Wel dat er niet meer gerookt wordt in de kamer (tenzij er visite is), alleen nog maar op zolder. Dat heeft ie notabene zelf aangeboden, dus wel netjes! Vind dat je van je vriend ook niet kan verlangen dat ie stopt met roken, wel dat ie rekening met de kleine houdt en dus niet de een na de ander gaat opsteken in je bijzijn. En na de bevalling natuurlijk helemaal niet meer in het bijzijn van de kleintjes!
Mijn man rookt ook(ik heb nooit gerookt) Bij ons word er binnen niet gerookt en als ons kindje er is ook niet in de buurt van de baby! Hij wilt wel stoppen maar kan niet Hij zegt ook dat em wel zal stoppen maar wanneer? Dus ik laat hem gewoon doen,zagen werkt inderdaad omgekeerd bij hem.
Ikzelf heb nooit gerookt, en mn vriend is uit zichzelf buiten gaan roken sinds we weten dat ik zwanger ben Vind ik soms wel sneu hoor, staat ie daar op het balkon in de kou.. maar hij mag van bij binnen blijven: mits ie STOPT met roken Hij zegt wel dat ie gaat stoppen als de baby er is.. ben benieuwd.
ik was bijna al een jaar gestopt (rookte mischien een half pakje tot een pakje per week, dus het was weinig) voordat ik zwanger raakte. Mijn man rookt heel af en toe, zeg maar bij het uitgaan alleen. En soms als hij voor zijn werk weg is. Dus zeg dat hij een pakje per maand rookt. Ik ben denk ik 1x per maand ergens waar mensen roken (restaurant). Ik zoek het niet op maar soms kun je het niet vermijden. Thuis bij ons wordt er al jaren niet gerookt, tenzij er een feestje is. En straks zal er helemaal niet meer worden gerookt binnen.
toen ik stopte is mijn vriend buiten gaan roken... vind het nu al lang niet meer verleidelijk als hij bij me rookt, maar als vanzelf rookt hij nog altijd buiten, voor mij... ook een beetje voor onze witte muren en staks moet het sowieso als het kindje er is....
Ik zelf ben nu anderhalf maand gestopt en mijn vriend is nu 2 weken van het roken af. Hij had het zelf moeten weten als hij wil blijven roken, maar ik vond het wel gaan stinken. Dus dat heb ik ook gewoon tegen hem gezegt en dat ik me dan haast niet kon voorstellen dat ik ook altijd zo uit mij muil en naar rook heb gestonken. Mee-roken heb ik dus in mijn eerste zwangerschap gedaan en dat konden ze ook aan mijn placenta zien en de eerste antwoord was van: Oh u heeft ook gerookt en ik zei van NEE, dan heeftu mee gerookt en dat kon ik mij wel echt voorstellen, want mijn ex-vriend pafte 2 pakjes Camel op een dag. Groetjes Anna.
Mijn vriend rookt nog ( ik ben 2,5 jaar geleden al gestopt) Hij rookt ongeveer 4 sigaretten op een dag. Als hij thuis eentje wil roken, dan doet hij dat in de keuken onder de afzuigkap, of buiten. Prima zo! Hij moet zelf maar uitmaken of hij wil stoppen of niet.
Hoi ik ben zelf pas gestopt met roken omdat ik ga stoppen met de pil. Mijn vriend rookt ook nog en geeft net als alle mannen het antwoord: Ik ga ook stoppen...maar wanneer? Nou ik hoop dat ik het vol hou....... Ik doe het voor een heel goed doel.....
Dank je wel... Ik heb het wel erg moeilijk hoor hahahahahaha..... Maar dat duurt denk niet lang meer (hoop ik hihihi....)
Net als alle mannen? Die van mij is toch echt niet van plan om ook maar 1 sigaretje minder te gaan roken Succes met stoppen meid!