Als je sex hebt gehad en hij is in je klaargekomen. en er loopt wat uit, je veegt je vagina af met een handdoek veeg je dan niet alles weg? is er genoeg binnengekomen? en als je daarna moet plassen plas je het er dan niet uit??? Rare vragen maar ik zit er mee xxx jessey
Nee hoor, er loopt altijd sperma terug, we zijn immers geen opslag plaats hihihi heb je enig idee hoeveel zaadcellen er per lozing in zitten, heel veel! dus er gaat echt wat de goede kant op! Maak je daar maar niet druk om! ps ik heb je titel aangepast, probeer in je titel duidelijk te vermelden waar je topic over gaat, thanks!
Oke dank je wel. vind het gewoon spannend en nu je er zo mee bezig bent komen de raarste vragen naar boven? misschien van de zenuwen ofzo. thnx
Is ook spannend! Op de site zijn al heel veel van deze vragen beantwoord, plus hebben we informatie topic (boven aan in een forum onderdeel) met heel veel info! Lekker neuzen en lezen en dan zie je dat je vragen niet gek zijn hoor! Het word allemaal normaler en dan vraag je jezelf niet zo veel meer af. Succes!
Hoi! Ik durf ook haast niet te gaan plassen na de sex Ik denk dan ook dat alles er vast uit loopt. Dus je bent niet de enige die er mee zit!! Succes en ik hoop dat je snel zwanger mag raken!!
Hoi! ja het kan inderdaad dat je cyclus wat langer op zich laat wachten na het stoppen met de pil. Dat is bij iedereen verschillend. Er is inderdaad onlangs een topic over geopend. Ik hoop voor jou dat je cyclus snel op gang komt (of dat je meteen zwanger bent!). Ik denk dat je je niet te druk moet maken over ' ie er wel goed in zit, dat zit vast wel goed joh! (letterlijk en figuurlijk )
Zijn echt stomme dingen waar je je in 1 x druk over gaat maken. Voordat je eraan begon dacht je, het zal allemaal wel. en nu!! je maakt je overal druk om. Ik ben toen ik 15 was aan de pil begonnen heb microginon 30, is niet zo'n zware pil of maakt dat niets uit? ben eraan begonnen omdat ik onregelmatig ongesteld was. hoop ook dat het voor jou snel gaat lukken
Ik heb ook microgynon 30 geslikt, 11 jaar lang. En mijn menstruatie kwam na het stoppen meteen weer redelijk op gang. Volgens mij is het inderdaad niet 1 van de zwaardere pillen. Kan me voorstellen hoor, dat je je overal druk om maakt. Je wilt het gewoon ontzettend graag en dan is het moeilijk om het allemaal wat los te laten. Gelukkig is het heel herkenbaar voor iedereen hier, we zijn er allemaal veel mee bezig en we willen het allemaal ontzettend graag. Daarom vind ik het zelf ook heel prettig om hier te schrijven, dan ben je het ook weer even kwijt. En daarbij vind ik het heel prettig om alle ervaringen en adviezen te lezen die hier te vinden zijn!
Hoi Jessie Een paar kleine weetjes: Elke ejaculatie bevat tot 5 ml sperma In gezond sperma zitten zo'n 200 tot 400 miljoen zaadcellen. Op het moment dat je vriend klaarkomt schiet hij het met zo'n 50 km per uur bij je naar binnen. Das dus erg snel heh De afstand die een zaadcel moet afleggen om een eicel te bevruchten is zo'n 7 tot 10 cm. Daar doet ie ongeveer een half uurtje over. Je zou dus kunnen zeggen: na een zaadlozing blijf ik een half uurtje liggen. Maar dat is echt niet nodig hoor. Aangezien de zaadjes met een enorme snelheid richting baarmoedermond geschoten worden. Vele aantallen bereiken dus de baarmoeder vrijwel meteen en zwemmen van daaruit richting eierstokken. Al het overige sperma wat terug loopt is blijven hangen voor de baarmoedermond en dat "plas" je dan meestal weer uit. Het is trouwens ook aan te raden om een paar minuten na een zaadlozing even te gaan plassen om blaasontsteking te voorkomen. Ik heb trouwens ook 11 jaar lang microgynon 30 geslikt. En ook bij mij was mijn menstruatie vanaf het moment dat ik stopte met de pil netjes 27/28 dagen. Liefs, Gerrina
nou gerrina dat is duidelijk!!! waar heb je dat gevonden!vind namelijk de sperma van de man een interresant onderwerp liefs donky
Sommige mensen zeggen dat het beter is als je even met je benen omhoog op bed blijft liggen. Ik weet niet of dit waar is maar dat zal de kans vergroten op een zwangerschap...
@ Donky Gewoon héél véél googelen Weet ff zo gauw niet meer waar ik dat gevonden heb. @ Laila88 Ik doe dat meestal ook hoor. Doe een kussen onder me bibs en blijf zo een minuut of 5 liggen en dan ga ik steevast plassen. Heb een paar keer eerder blaasonsteking gehad en dat is geen pretje. Vandaar dat ik voortaan na de daad altijd ga plassen
Als ik ook gelijk daarna gaat plassen, denkt ik dat alles eruitloopt. Is altijd zo geweest, maar ik heb twee gezonde kinderen gekregen, 2 miskramen en ben nu aan het klussen voor de derde! Dus maak je niet druk. Groetjes Jeanney
Ik heb bijna 15 jaar de pil geslikt, diana en microcygnon. Ik ging altijd plassen en douchen na het vrijen en het meeste liep er weer uit. Ik ben in de 2e ronde zwanger geraakt. Het snelste zwemmertje zwemt dus echt wel meteen door hoor. O ik bleef trouwens wel altijd effe paar minuutjes liggen (volgens mij ook niet eens echt nodig maar ja voor de zekerheid).
Even ter info, als je gaat plassen, komt er alleen dat gene terug, dat sowieso al niet ver was gekomen. Zaad komt niet terug uit je plasbuis, maar uit je vagina, dus je kunt met plassen nooit zaad uitplassen.
Neeeej Natuurlijk komt dat niet uit je plasbuis! Wie zei dat?? Hopelijk weten de meesten toch wel dat we daar beneden 3 gaatjes hebben zitten
Dat zei niemand, maar iedereen was zo bang dat bij het plassen het zaad er uit komt lopen, dat ik dacht, ik zal er eens een biologie lesje tegenaan gooien.
Ah...heel goed. Maar het is wel zo dat er tijdens de daad een beetje sperma in de plasbuis terecht kan komen. Vandaar.....altijd ff plassen. tja, en als je plast dan druk je dus ook wat er in de vagina achtergebleven is eruit Das even voor de duidelijkheid heh...ter ondersteuning van jouw verhaaltje. Nu we het daar over hebben zeg. Ik kende een meisje die tijdens haar menstruatie pakken en pakken tampons opbruikte. Vraag ik aan haar waarom ze zoveel tampons gebruikte. Zegt ze: "ja anders kan ik toch niet plassen!" Moet er wel bij zeggen dat ze nog erg jong was.