oooh gerrina ik val bijna naast mijn bureau stoel van het lachen van jou tampon verhaal!!! Sorry Het gaat goed hier!! deze biologie lessen bevallen me wel!! Liefs Pearly
Hoi Gerrina, Nou, hier mijn reactie op jouw tamponverhaal: :cheers: Leuk begin van de dag. Hahahahahaha
hoi dames, ik heb gelezen dat het beter is om een half uurtje te blijven liggen en niet te gaan plassen
Meteen gaan plassen is toch echt wel een aanrader hoor, tenminste, als je geen blaasontsteking wilt krijgen. (Ik heb er vier gehad, omdat ik niet meteen ging plassen). Dus mijn eerste stop na het klussen is het toilet . Na een inseminatie mag je ook niet een half uur op de stoel blijven liggen . Niet dat dat heel erg is, want echt comfortabel is het niet .
Hoi Gerrina en de rest. dit maakt met toch een stuk duidelijker en indd je plasgaatje zit iets verder vooraan in de vagina toch? Heb ik gehoord, kan het niet zien bij me eigen hahahahah. Mijn vriendin heeft bijna elke maand wel een x blaasonsteking. Zou dat van te veel sexen komen. Zij zegt van nie, maar nu ik alles zo lees geloof ik haar niet meer hahahaha
Gewoon een spiegeltje d'ronder houden, meis. D'r gaat een wereld voor je open En je vriendin....nou niet van teveel sexen. Dat kan je nooit teveel doen Maar wel van te weinig plassen dan denk ik
Hallo Heeft iemand van jullie tijdens de sex ook wel eens een branderig gevoel bij je vagina. Me vriendin durft het niet aan de dokter te vragen. Ze schaamt zich ervoor. Straks duwt haar hubbie hem in het verkeerde gat. Ik dacht dat het alleen de 1e x wat pijnlijk was (bij mij niet trouwens) maar zij heeft het elke x na de sex.' weet iemand wat dit kan zijn?????
hai jessy dat klinkt eerder als een soort infectie waar ze niet te lang mee moet blijven rondlopen, en tis zeer zeker niet iets waar ze zich voor moet schamen, vooral niet als ze er elke keer last van heeft.... enne wat dat verkeerde gat betreft dat zou van hem wel heel dom zijn als ie em in het verkeerde gaatje duwt, en dat merkt ze echt direct wel hoor dat dat niet goed is....laat er maar gewoon een afspraak maken is niks om je voor te hoeven schamen.. als ze er te lang mee door blijft lopen heeft ze straks ook nog eens geen zin meer in sex....
alleen een beetje in het begin bij de sex, dan kan ze moeilijk plassen en na een paar uurtjes is het weg. Misschien komt het ook wel omdat ze zich niet ontspant ofzo.
ja dat zou heel goed kunnen omdat ze dus "bang"is voor de pijn... wat het beste is als ze er verder geen last van heeft en het later weer weg is, om toch even een paar dagen niet te vrijen...en dan na een paar dagen gewoon langzaam aan kijken of het dan weer lukt zonder pijn... wens er maar succes
Lijkt er idd wel op dat ze verkrampt Als ze bang is dat het pijn gaat doen dan kan ze ook niet echt opgewonden raken. En als je niet opgewonden bent wordt je weer niet eh....hoe zeg ik dat netjes?......vochtig. En als het dus te droog is dan doet het pijn bij penetratie. Gaat schuren en daardoor branden. Nou....hoe heb ik dat gezegt Aanrader: De vriend van je vriendin moet dus eens een cursus in goede uitgebreide langdurige voorspel gaan nemen Ik dol een beetje. Maar je snapt wel wat ik bedoel heh
netjes gezegd gerrinna, en mocht het op die manier niet lukken (ff geen sex) en dat het zeer blijft doen (dan raak je ook niet echt opgewonden en wat gerinna al zegt dat blijf je droog) proberen met glijmiddel...dan is (komt) ze misschien over de angst van het zeer doen heen en gaat het naderhand wel weer goed... in het ergste geval als het zo blijft toch even naar de ha....
dat weet ik nou weer net niet of ze vochtig wordt. maar als ze dat wel wordt moet ze volgens mij gewoon ontspannen. ze is ook bang dat hij eruit schiet omdat haar poes te nat is. Wordt snel vochtig. Maar haar vriend is een wereldgozer. en doet zachtjes met haar. hij gooit haar niet over het bed en ragt hem erin nee hoor hij is heel gevoelig
Nou....droogte lijkt me dan toch niet het probleem Dan weet ik het niet meer :scratch: Smoekie....your turn
vekeerde gaatje? in het plasgaatje kan hij echt niet komen hoor enne... dat andere gaatje.. lijkt me dat je dat wel voelt. maar goed meiden, de sperma vraag is beantwoord dus deze gaat op slot.