(Oud) Bloedverlies tijdens de eerste weken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jillan, 24 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jillan

Jillan Lid

21 okt 2010
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben hier helemaal nieuw in dus zal wel weer een vraag stellen die al een ontelbaar aantal keren is voorbij gekomen, maar:

Wie heeft er in het begin van de zwangerschap, de eerste weken, al last gehad van licht (oud) bloedverlies met hele kleine stolseltjes en/of licht dun bloedverlies gehad na een hoogtepunt (geen penetratie)?

Even voor mijn lering en geruststelling :) Alvast bedankt!

2. Fleur01

Fleur01 Lid

15 okt 2009
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Jillian,

Allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Ik heb in de eerste paar weken wel een tijdje bruinverlies gehad, ik heb de verloskundige gebeld (ik was er nog nooit geweest), zij zei dat het 9 van de 10 keer niks betekende.

Ik zou als ik jou was gewoon even je verloskundige bellen misschien kan zij jou geruststellen.

Succes!

3. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ja ik maar niet na een hoogtepunt maar na de grote boodschap. Bij 5 weken 3 dagen lang elke ochtend bloedverlies. En ook echt roze/rode slierten. Op de 4e dag een echo gehad bij 5+4 weken en toen bleek er een bloeding naast het vruchtje te zitten. Kon van de innesteling zijn maar ook van een 2-ling waarvan 1 het niet is 'gaan doen' zeg maar. Daarna geen bloedverlies meer gehad.

Deel Deze Pagina