Hoi allemaal, ik heb een intieme vraag maar ach, ik ben vast niet de enige die zich dit afvraagt! Hebben de dames die al bevallen zijn zich ehm... van onderen helemaal gekapt, geknipt en geschoren? En voor de dames die nog moeten: is dat iets wat jullie bijhouden en voor elkaar willen hebben voor de bevalling? Ben benieuwd!
hmmm meestal scheer ik mezelf wel vanonder, maar met de buik gaat het nu wat moeilijker. Ik heb nu hele korte haartjes en ik denk dat ik het gewoon kort ga houden. Dat ik niet een hele bos heb voor de bevalling zeg maar, maar ik ga me ook niet voor de verloskundige helemaal kappen hoor haha. Die is wel wat gewend...
ik doe dat normaal gezien elke week,maar nu mijn buik dikker word,is het niet altijd zo gemakkelijk meer! ik zou het ook graag willen bijhouden,maar dat gaat toch niet meer met zo'n dikke buik? groetjes sofie
ik heb bij mijn eerste het wel steeds bij gehouden maar op het laatst had ik mij gesneden dus ik doe dat niet meer maar ik heb gelukkig manlief die dat nu ook weer voor mij bijhoudt.
Ik laat geen oerwoud staan voor ik ga bevallen, ik kortwiek het zo goed mogelijk. Kaal hoeft nou ook weer niet, haha.
Hier is het zo'n beetje een klusje op gevoel, want ik zie echt niks meer en met een spiegeltje gaat het niet goed . Ik doe het nu wel met de ladyshave ipv nat. Ga het nog eens vragen aan mijn man als ik zo'n week of 36 ben , hij vindt het een leuk klusje en dan ben ik zo'n beejte gerust dat ik niet een paar plukken over het hoofd gezien heb . Maar helemaal glad ofzo doe ik het alleszinds niet, gewoon netjes en ook kort genoeg in het bloederig vooruitzicht. Toen ik dik 8 jaar geleden voor het eerst beviel werd ik geschoren in het ziekenhuis , door de vroedvrouw, droog met een mesje, niet plezant!!!
wat? niks geen vroedvrouw die mij daar scheert! Zijn ze helemaal gek geworden... dat vind ik echt veel te intiem. Kijk als je nou een oerwoud hebt dat het niet anders kan dat ze het even vragen... maar gewoon zo rats droog met een mes... echt niet!
Hoi aan het einde van m'n zwangerschap heb ik down under een beetje op gevoel geschoren. Tijdens de bevalling helemaal niet aangedacht hoe het er daar beneden uitzag. Daar ben je echt niet mee bezig, je hebt wel wat anders aan je hoofd!!!! Uiteindelijk is besloten tot een sectio en heeft een stagiar: Victor, het overtollig haar weg geschoren, ook daar kon ik op dat moment niet mee zitten. Als m'n kindje maar gezond geboren zou worden, dat is het enige wat dan belangrijk is.
Ik heb het tot het laatst bijgehouden. Al moest ik wel blindelings doen want er goed bij kon ik niet. tijdens de bevalling was het dus aardig netjes. Alleen na de bevalling duurde het wel even voordat ik het weer scheerde. Ik durfde het nog niet met die hechtingen. Maar het boeit je dan allemaal niet. tenminste mij niet
Ik heb me gewoon idd geschoren, zelfs toen ik net weeen had heb ik me zelf nog even geschoren en mn make up verwijderd hihi
Ik houd het ook zo goed mogelijk bij. Volgens mij alleen maar prettiger mocht er gehecht worden. Zelf voel ik me er net wat prettiger bij dan met zo'n pruikje .
Ik hield (ok, mijn man op het laatst) het ook netjes bij. Toen eenmaal de weeen begonnen, was dat wel het laaaatste waar ik aan dacht, haha.
hier is de boel door manlief onlangs kortgewiekt met de tondeuse. niet dat het een oerwoud is anders, maar ik vind het wel fijn als ik daar zo lig dat het er netjes bij staat. joyce
Ik had een behoorlijke buik, maar met de ladyshave was het goed op gevoel te doen hoor De avond voor de bevalling ook nog geschoren, geen idee hoe het eruit zag. Na de bevalling al vrij snel even gekeken en was gewoon heel netjes gedaan Maar tijdens de bevalling boeide het me totaal niet, al had ik een oerwoud van onder. Nou het was trouwens ook wel praktisch, want ze lieten me met een spiegel het hoofdje zien en had nu wel vrij uitzicht haha. Ik zag ook duidelijk zijn bos haar naar buiten komen, anders weet je misschien niet welk haar bij wie hoort
Kon ook na een tijdje niets meer zien met mijn megabuik maar heb tot op het laatst alles toch netjes bijgehouden, hetzij op de 'tast' en een been op een krukje... Nee, ik moe(s)t er niet aan denken zo'n heel oerwoud, lekker fris ook... Okee, toen het hele circus er eenmaal omheen stond toen de baby eruit moest had het me niet geboeid, maar voor mezelf vond ik het wel fijn dat het er netjes bij lag zeg maar.
Ik wilde het nog een beetje gaan bijwerken, maar doordat ik iets eerder ben bevallen is dat niet meer gelukt ha ha. Ach volgens mij kijken ze daar ook echt niet naar hoor gr vruchtje
Die verloskundigen e.d. zijn wel wat gewend hoor en tegenwoordig weten ze dat het ook nergens voor nodig is. Af en toe doe ik mijn bikinilijn, maar zeker niet elke week en manlief vind dat prima. Vorige keer niet geschoren en dat gaf geen probleem, dus nu vast ook niet. Het is wel het laatste waar ik me tijdens de bevalling mee bezig houd .
Hier alles netjes bijgehouden. Voor de zwangerschap, tijdens de zwangerschap en nu na de zwangerschap elke paar dagen kaal gemaakt daaronder ! Ik moet er toch niet aan denken om met hele bos haar bij de gyn te moeten liggen. Maar stel dat ik net niet geschoren had en de bevalling ging beginnen had ik daar echt niet mee kunnen zitten hoor!
ik hou t ook gewoon bij alleen figuurtjes (streepje ed. ) wil niet meer lukken dus ik haal t scheermes op de tast overal langs, lekker onder de douche ff op je hurken en gaan. Ik laat t me lief maar niet doen als ik zie hoe hij zich zelf scheert!!! dan weet ik zeker dat we een kale baby krijgen