Hallo allemaal Ik heb even een vraagje. Ik ben vorige maand gestopt met de pil, ben toen gewoon ongesteld geworden. Heb altijd een cyclus gehad van 28 dagen en was ook heel regelmatig! Ik ben namelijk een jaar terug al eens eerder gestopt met de pil, ben toen dus ook gewoon heel regelmatig ongesteld geworden. Daarom snap ik dus nu niet waarom ik zolang overtijd ben of mijn cyclus veel langer is . Terwijl ik nu minder lang aan de pil zit dan een jaar terug toen ik stopte. Maar heeft het er iets mee te maken denken jullie? Kan mijn cyclus zijn veranderd ofzo?
het kan er zeker mee te maken hebben je kunt gewoon aan het ontpillen zijn ook al he je hem nu maar zo kort geslikt. xxx miss butterfly
Ja wij hebben flink geklust en ook in de dagen dat ik het vruchbaarst was, dus die kans is er natuurlijk, maar omdat ik de vorige keer toen ik stopte met de pil niet of nauwelijks ontpilde weet ik ook eigenlijk niet of ik dat nu wel aan het doen ben. wel heb ik donkere tepels en af en toe voel ik ook wel is wat borrelen in me buik en dat soort symptomen. Maar weet dus niet of dat ontpillen is of iets anders? heb wel al een test gedaan die was negatief.
Als je zwanger bent, zou je inmiddels toch al wel positief moeten kunnen testen, dacht ik zo. Misschien een tweede testje proberen over een paar dagen?