Ik weet dat ik al een week of twee/drie last heb van voor-weeën, maar dat van gisteren is een raadsel, er kwam iets bij en ik vraag me toch af wat er allemaal in mijn lijf gaande is. Gisteren kon ik amper lopen van de pijn in.. ja waar eigenlijk??? Dat is dus net de vraag. Een pijn in het bekken/schaambot/kruis/stuitje.. gebied. Dat voelt alsof je er gewoon in elkaar bent geschopt. Fatsoenlijk lopen gaat niet, opstaan? ging niet. Menstruatie achtige krampen erbij. Echt heel raar. Ik werd er ook een beetje naar van. Die krampen herken ik dan wel weer van de voor-weeën evenals dat mijn buik op dat moment kogel-hard is. Gistermiddag lag ik even op bed en als ik dan eenmaal lig, gaat het wel, dan blijft die voorwee pijn wel hangen, maar is te doen met steken hier en daar. Ik kan eht weg-ademen zeg maar. Maar toen ik wilde opstaan dacht ik dat ik gek werd. Alsof ik volledig verlamd ben, zo voelde het. Gisteravond was het extreem, toen heb ik gewoon liggen janken van de pijn. Tot overmaat van ramp moest ik natuurlijk een paar keer plassen en dat was een hel. Diezelfde pijnen en dan gecombineerd met het gevoel alsof ze je ene been in Noorwegen willen hebben en het andere in Australië. Daar werd ik dus echt heel erg beroerd van. Op een gegeven moment was het zo extreem dat ik dus fijn op mijn knieën voor het bed zat. Ik heb twee paracetemols genomen en na twee uur zakte het iets. Zo gedurende de nacht zakt het dan weer af en nu is het weer op een niveau dat ik denk; het gaat, maar ik ga niets meer doen. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Kunnen dit voortekenen zijn van een beginnende bevalling? Morgen heb ik zowieso weer een afspraak bij de gynaecoloog, maar toch.. voor vandaag alvast een beetje info? Pff.. die laatste loodjes, mogen ze de "jes" wel afhalen hoor
Ik heb dit op het einde van mijn zwangerschap ook wel gehad. Ik kon op bepaalde momenten nauwelijks nog lopen. Mijn verloskundige gaf aan dat dit waarschijnlijk mijn kindje was dat zich dieper ging indalen. Ik weet niet of jouw kindje al helemaal is ingedaald? Maar mogelijk dat het daardoor veroorzaakt zou kunnen worden
Smurfje is inderdaad bezig met indalen, maar dat is het al een tijdje.. ik denk al zeker een week of vier! Soms denk ik; schiet maar op joh, we zijn er klaar voor hoor Maar sjee, ik hoop echt dat al dit voorwerk toch een voorsprongetje straks geeft.
Denk ook dat hij aan het indalen is. Ik heb nu al ruim twee weken elke avond van die soort menstruatiekrampen, mijn schaambeen voelt aan alsof er een olifant heeft gestaan, krampen in mijn liezen en soms lijkt het wel alsof er een zenuw knel zit helemaal onder aan mijn rug, dat doet zo'n zeer! Maar ja, volgens mij zit de baby nog wel lekker in mijn buik, heb niet het idee dat ik opeens ga bevallen. Hopelijk is het een deel voorwerk (blijven we positief denken) .