Voorweeen

Discussie in 'De bevalling' gestart door Natasja25, 13 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja25

Natasja25 Actief lid

3 okt 2011
    153
    0
    0
    Curacao
    Hai dames,

Ik heb nu al een paar nachten een paar uur lang voorweeen en dat duurt tussen de 2 a 3 uur en dan stopt het weer. Gister nacht had ik helemaal niks en ook aan 1 stuk door geslapen. Dus ik dacht misschien wel stilte voor de storm ;) maar er gebeurde niks. Dus toen heb ik raad opgevolgd die ik hier heb gelezen en even gezellig gedaan met manlief en ja hoor een uur later begonnen de krampen weer. Deze keer veel pijnlijker als de vorige keren. Ik moest ze echt wegpuffen. Ze kwamen op een gegeven moment om de 5/6 minuten en hielden rond de 30-60 sec aan. En dit 3 uur lang. Uiteindelijk ben ik in slaap gevallen en heeft het niet doorgezet...

Wie heeft hier ervaring mee? Zegt dit iets over dat de bevalling in aantocht is?

2. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    geen ervaring maar hoop het voor je!!!

3. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    Ik heb het ook en ik mag nog niet maar bij mij zijn het voorweeen en die kunnen idd erg pijnelijk zijn

4. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Ik heb dat 8 weken gehad en alsnog ingeleid hihi

5. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Ik heb 40 uur lang voorweeën gehad, om de 15 minuten, ik moest ze wegzuchten! 's Nachts gingen ze wat dichter op elkaar, en als ik mijn man wakker maakte, dan zakte het weer af. Na 40 uur kwam er weer wat minder tijd tussen, toen ik uiteindelijk de knoop had doorgehakt om n nachtje met medicatie in het ZKH te slapen (ivm slaapgebrek na 40 uur :) ), en ja hoor, 2 cm ontsluiting, en nog geen nachtrust, haha!

Helaas, voorweeën, ook die met regelmaat, zeggen niks over het begin van je bevalling! Ik duim voor je dat het vlot doorzet, want als die kleine er eenmaal is... Dan ben je het zo weer vergeten ;)

6. mamavjulia

mamavjulia Fanatiek lid

13 jan 2012
    1.194
    0
    0
    vanaf week 16 voorweeen gehad. vanaf week 33 serieus ook aantal uur achter elkaar en weg puffend en dan was het weer weg.het enigste wat het opleverde was 3cm ontsluiting:D dat dan weer wel.

Mt 38+6 ingeleid.

Ik hoop voor je dat het doorzet en dat je snel je wondertje mag vasthouden. Succes met de bevalling.:)

Deel Deze Pagina