Wij willen er graag eentje aanschaffen. Ipv direct voor samsung te gaan wat mijn man voorstelt, ben ik nog even wat gaan neuzen en kom toch nog wat andere tablets tegen, die ook goed lijken te zijn. Mijn vraag: kennen jullie deze tablets, wat vinden jullie ervan en welke zouden jullie uiteindelijk kiezen (geen megadure, beetje redelijke prijs zoeken we). degenen die ik heb gevonden: - Asus Eee Pad Transformer TF101 16GB - Samsung 5110 Tab 2 - Sony Tablet S - Yarvik Tab 9 200 Xenta 9.7
Ik zou ook voor een samsung gaan. samsung en ipad zijn de meest verkochte tablets. niet voor niets lijkt me. ik heb een samsung tab 2. echt superhandig ding en snel.
Wij hebben eerst een yarvik gehad, maar teruggebracht naar de winkel. Wat een ongelofelijk traag ding. Echt heel vervelend. Daarna een Samsung note gekocht, echt een heerlijk apparaat. Helaas is die gestolen. Nu een iPad gekregen van mijn werk, ook een heerlijk apparaat. Ik zou dus echt voor de Samsung gaan uit jouw rijtje.
Samsung! Zijn al meerdere topics over geweest. Samsung heeft veel gratis apps die door android ondersteund worden. Het scherm heeft veelal meer mogelijkheden dan een ander scherm. daar zit je vaak een stuk vaster aan de indeling. Zoals bij de Ipad. Van Asus weet ik het niet, maar de andere twee merken die je noemt hebben bewezen minder goed te zijn dan de Samsung.
De asus is ook een een goede tablet, mijn vriend heeft die. Vindt vooral het toetsenbord dock dat erbij zit fijn. Die geeft ook meer accu. Ik heb zelf de samsung note 10.1 en die is ook erg goed. Daar heb je een mega goede stylus bij waar je mee kunt schrijven en tekenen. En het geluid is erg goed, wat ik prettig vind ivm video kijken en muziek luisteren. Misschien moet je eens op een rijtje zetten wat je er mee wil doen?
Koop géén Yarvik. Zowel mijn ouders als mijn schoonouders hebben zo'n ding gehad en die was heel traag en binnen no time stuk. Misschien kun je eens googlen op gebruikerservaringen met de verschillende tablets?
Hier ook Samsung! Eerst een Archus (of zoiets) gehad. Vond het verschrikkelijk en gebruikte hem amper. Hij reageerde slecht en heel erg traag. Een bladzijde "omslaan" in een boek duurde steeds heel lang. Mijn man moest een beetje aandringen, want vond het in eerste instantie onzin om een nieuwe te kopen, maar hij heeft gewonnen. we hebben nu een Samsung galaxy Nexus 7. 250,- kost ie en ik ben er heel erg blij mee. Wat een verschil met het goedkopere apparaat.