hazenslaapjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kemjansen, 22 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kemjansen

kemjansen Actief lid

20 nov 2008
    162
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Onze zoon van 1 maand, doet overdag alleen maar hazenslappjes. Hij slaapt heel oppervlakkig en laat zich krijsend horen. de nachten daarin tegen gaan beter.
    23 eten, dan komt hij rond 2.30 en dan rond 6 uur. overdag zit er soms maar 1 uur tussen, terwijl hij 7 voedingen heeft.
    Vooral van 20 uur tot 23 uur is hij veel wakker
    Ik kolf al mijn borstvoeding en geef het met de fles.
    Heeft iemand dezelfde ervaringen? hoe kan ik de tijden van slapen verlengen?
    Moet ik hem laten huilen of juist niet? Er zit veel verschil in het huilen. Soms wat jammernd. dan laten we hem liggen, maar meestal is het vrij snel hard huilen/schreeuwen.

2. monky1

monky1 Lid

14 aug 2008
    74
    0
    0
    oldenzaal
    hoi
    hier ook zon piriode gehad hier sliep ze smiddags helemaal niet en alleen maar schreeuwen, komt van zelf wel weer niet zo druk om maken
    de een wil wel slapen ende ander niet. en dat die savond wakker is zijn da niet gewoon de huiluurtjes was hier wel het geval met 3 maanden was dat ook bijna over.als het jammeren is lieten we haar ook liggen was het schreeuwn gingen we even troosten en dan weer het bedje in is wel even zwaar maar we hebben het gewoon volgehouden en nu slaapt ze wel weer overdag en snachts goed

groetjes

3. ladyrabbit

ladyrabbit Bekend lid

13 apr 2008
    704
    1
    0
    Begeleider psychiatrie
    Noord-Limburg
    Heeft je kindje niet gewoon honger? Dan zijn ze ook vaak wakker. Ik weet niet hoeveel je kolft. Misschien heeft je kindje er niet genoeg aan en wil hij gewoon meer!

Ons dochtertje sliep een week of 6 geleden overdag ook miserabel. Wilde vaak niet gaan slapen. Wij legden haar te laat in bed kwamen we achter. Nu gaat ze bij geeuw nummer 2 haar bedje in. Dan moppert ze nog even wat (niet huilen) en vaak valt ze na 2 minuutjes in slaap. Gaat ze huilen dan halen wij haar eruit (wij zijn tegenstanders van laten huilen), even wiegen en weer opnieuw proberen. Uiteindelijk hier met erg goed resultaat.

En ze zijn nog erg klein, ze willen natuurlijk het liefst gewoon lekker bij papa/mama zijn.

Deel Deze Pagina